آموزش مجازی از دیگر راهکارهای مفید جهت برگزاری دوره های آموزشی است در سطح جهان شناخته می شود. چند دهۀ اخیر برخی از مدارس معتبر به صورت تخصصی در حوزۀ ارائه خدمات آموزش مجازی و الکترونیکی فعالیت می کنند. بدین ترتیب تحت نظارت مرکز آموزش و پرورش می توانند به فعالیت خود ادامه دهند. در این صورت دانش آموزان در سرتاسر کشور می توانند به صورت غیر حضوری و اینترنتی از خدمات آموزش مجازی بهره مند گردند. به طور کلی راه اندازی مدارس آموزش از راه دور توانسته خدمتی بزرگ در صنعت ارتقاء سطح کیفی آموزش در سطح کشور داشته باشد.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها بیش از چهل سال دارای سابقۀ فعالیت در حوزۀ آموزش فعالیت می کند. این مجموعه با بررسی وضعیت آموزش و پرورش در سطح کشور، توانسته اند موفق به ارائه خدمات آموزش مجازی و الکترونیکی در سطح کشور گردند. شهریه دوره های آموزش مجازی دارای تعرفه های مشخصی است که از سوی مؤسسۀ آموزش و پرورش مشخص می گردد. والدین با اطمینان خاطر می توانند از این امکانات آموزشی جهت پیشرفت تحصیلی فرزندان خود استفاده نمایند.

ارائه خدمات آموزش مجازی

آموزش مجازی راهکار جایگزین برای حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس می باشد. از این رو دانش آموزان می توانند کلاس های آنلاین را در هر موقعیت مکانی و زمانی شرکت نموده و نگران جا ماندن از دوره های آموزشی نشوند. دسترسی به جلسات مختلف در طول شبانه روز برای آنان فراهم می باشد. علاوه بر آنکه انعطاف پذیری بالایی برای افراد به دنبال خواهد داشت. در واقع دوره های آموزش مجازی به افراد کمک می کند که دسترسی به فایل های تدریس را داشته باشند و بتوانند در هر موقعیت مجدداً آنها را مرور نموده و بهتر مفاهیم را درک نمایند. در نهایت سطح کیفیت یادگیری در مدارس آموزش مجازی افزایش می یابد.

جهت اطلاع از نحوۀ ثبت نام در  دوره آموزش از راه دور و الکترونیکی می توانید با مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل فرمائید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 398
نمایش همه
علاقه مندی ها ()