ساک دستی سوزنی از جمله ساک های رایج در بازار محسوب می شود. پارچه های سوزنی به دلیل ویژگی های خاصی که دارد، مورد استقبال صنایع مختلف قرار گرفته است و از آن جهت تولید ساک دستی های پارچه ای استفاده می شود. دهۀ اخیر در سطح کشور شاهد فروش ساک دستی سوزنی در مدل های مختلف می باشیم و افراد زیادی علاقه مند به خرید ساک دستی سوزنی  جهت حمل وسایل شخصی و غیره می باشند.

شرکت پارچینه نیز مجموعۀ خود را در زمینۀ تولید ساک دستی نایلونی آغاز نمود ولی با گذشت زمان اقدام به تهیۀ دستگاه های پیشرفته نمایند و بدین ترتیب امکان تولید پارچه اسپان باند و ساک دستی سوزنی را فراهم نمایند.

نحوۀ تولید ساک دستی سوزنی و قیمت آن

نوع مواد تشکیل دهندۀ ساک دستی سوزنی ، مواد پلیمری شیمیایی است که به صورت رشته ای تولید می شوند و به کمک حرارت بالا به یکدیگر چسبانده می شوند و رول های پارچه سوزنی را تولید می کنند. با استفاده از ساک دستی سوزنی می توان وسایل سبک و سنگین را به راحتی جابجا نمود و امکان استفادۀ مجدد از آنها وجود دارد. البته فروشگاه ها و مراکز عرضۀ کالا جهت تحویل محصولات به مشتریان از مزایای ساک دستی سوزنی استفاده می کنند. همچنین با سفارش چاپ آدرس، تلفن و لوگوی مجموعۀ خود بر روی ساک دستی، با حداقل هزینه اقدام به تبلیغات مجموعۀ خود می نمایند.

ساک پارچه ای به دلیل داشتن ساختار مستحکم، قابلیت رنگ پذیری، انعطاف بالا و مقاومت بالا در برابر جذب رطوبت طرفداران زیادی دارد. کاربرد گستردۀ آن را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود. قیمت ساک دستی سوزنی به ضخامت، نوع چاپ و ابعاد آن بستگی دارد. مجموعه های مختلفی از مزایای ساک دستی پارچه ای جهت امور تبلیغات استفاده می کنند.

جهت خرید کیسه پارچه ای  و ساک پارچه ای با قیمت ارزان می توانید از محصولات با کیفیت مجموعۀ تولیدی پارچینه استفاده نمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 322
نمایش همه
علاقه مندی ها ()