یکی از وسیله های ورزشی که بسیاری از ورزشکاران به آن علاقه دارند دمبل می باشد. شما می توانید برای تناسب اندام خود این وسیله ورزشی را مورد استفاده قرار دهید و عضلات خود را بسازید. آن دسته از افرادی که به دنبال استایل زیبا می باشند باید بدانند که استفاده از این وسیله ورزشی به آنها تا حد بسیار زیادی کمک می کند.  این وسیله ورزشی انواع متنوعی دارد و شما می توانید بین مدل های متنوع آن یکی را که نیاز دارید از فروشگاه هایپرجیم خرید دمبل را انجام دهید. برخی از مهمترین مدل های این دستگاه ورزشی را در ادامه بیان می کنیم تا اطلاعات بیشتری در مورد آنها داشته باشید.

انواع دمبل :

شما برای خرید دمبل باید به خوبی در مورد مدل های آن اطلاعات لازم را داشته باشید. برخی از مهمترین مدل های این وسیله ورزشی عبارت است از :

  1. برخی از آنها به صورت ثابت طراحی شده اند و شما اصلا نمی توانید به آنها وزنه دیگری را اضافه کنید. در واقع وزن آنها به صورت استاندارد می باشد روی وسیله می توانید وزن آنها را مشاهده کنید. فروشگاه هایپرجیم انواع وزنه ها را با وزن های متفاوت به مشتریان خود ارائه می دهد.
  2. برخی از دمبل ها قابل تنظیم می باشند که شما می توانید آنها را به راحتی تنظیم کنید و وزنه های بیشتری را روی آنها قرار دهید. در تمرین های ساده و باشگاهی خود می توانید این وسیله ورزشی را به راحتی مورد استفاده قرار دهید. برای خرید اسکی فضایی به سایت مراجعه کنید.
  3. از دیگر نمونه های دمبل که شما می توانید در خانه و باشگاه از آن استفاده نمایید نمونه های فلزی می باشد. فروشگاه هایپرجیم انواع این وسیله های ورزشی را می تواند با بهرتین قیمت به شما ارائه دهد.
  4. نمونه های پلاستیکی این وسیله ورزشی را هم شما می توانید در باشگاه و خانه مورد استفاده قرار دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 231
نمایش همه
علاقه مندی ها ()