اگر قصد خرید تردمیل به صورت آنلاین دارید، حتما از فروشگاه های معتبر اقدام کنید. در این میان نگاهی به تردمیل فروشگاه تردمیل آنلاین نیز بیندازید.

این فروشگاه مجهز، انواع تردمیل های خانگی، باشگاهی، بدون موتور و آبی را برای شما فراهم کرده است. امروز با تردمیل های بهترین فروشگاه آنلاین آشنا شوید و تجربۀ بهترین و مطمئن ترین خرید اینترنتی را از آن خود کنید.

انواع تردمیل فروشگاه تردمیل آنلاین

فروشگاه تردمیل آنلاین با راه اندازی وب سایت خود امکان خرید همه نوع تردمیل را برای تمامی افراد فراهم کرده است.

اگر قصد خرید تردمیل را برای ورزش در خانه دارید، اگر به دنبال تردمیلی ایده آل برای باشگاه ورزشی خود هستید، اگر سعی در برگزاری کلاس های آب درمانی دارید و برای این کار به تردمیل نیاز دارید، با ما همراه باشید.

تردمیل های خانگی

این روزها مشغله های کاری باعث شده افراد فرصت کمی برای مراجعه به باشگاه و حفظ تناسب اندام خود داشته باشند. از سوی دیگر رفتن به پیاده روی پس از یک روز سخت کاری یا در گرمای تابستان و سرمای زمستان بسیار دشوار است.

بنابراین خرید تردمیل خانگی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. با خرید این دستگاه در روزهای تعطیل از ورزش در کنار خانوادۀ خود لذت خواهید برد و به تناسب اندام دلخواه خود خواهید رسید.

در فروشگاه تردمیل آنلاین شما می توانید با خرید یک دستگاه تردمیل خانگی از مزایا و قابلیت های دیگر دستگاه بهره مند شوید. شماری از تردمیل های این فروشگاه دارای تجهیزات جانبی همچون مسگری، پایه درازنشست، ماساژور و حتی دمبل هستند. به علاوه، این تردمیل ها با قابلیت اتصال تلفن همراه یا USB مجهز شده و با داشتن اسپیکر، امکان پخش موسیقی هنگام ورزش را فراهم کرده اند.

تردمیل های باشگاهی

ورزش های هوازی بخش مهمی در تمرینات تمامی ورزشکاران به شمار می روند. به علاوه استفاده از تردمیل بهترین شکل گرم کردن پیش از تمرین است.

به همین جهت، یکی از پرکاربردترین دستگاه های ورزشی در باشگاه ها تردمیل است. این امر باعث شده است یکی از دغدغه های باشگاه داران  خرید تردمیل خانگی با قدرت موتور بالا و تمرینات حرفه ای باشد.

تمامی دستگاه های تردمیل فروشگاه تردمیل آنلاین از بهترین ها و قدرتمندترین های عصر حاضر هستند. در این فروشگاه تردمیل های باشگاهی با قدرت موتور 3 تا 7 اسب بخار از برترین برندهای جهانی در اختیار شما قرار گرفته اند.

این تردمیل ها تحمل وزنی تا 200 کیلوگرم را دارند و کاملا متناسب با نیاز باشگاه داران و ورزشکاران حرفه ای ساخته شده اند.

قابلیت تنظیم شیب برقی تا 22 درجه، امکان دویدن در سرعت بالا تا 20 کیلومتر و تمرین با ده ها برنامه تمرینی، همگی در تردمیل های باشگاهی تردمیل آنلاین یافت می شوند.

شماری از این دستگاه ها با قابلیت اتصال تلفن همراه، پخش موسیقی و نمایش تصویری، انگیزه و روحیه بیشتری به ورزشکار القا می کنند.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 257
نمایش همه
علاقه مندی ها ()