فروش اقساطی محصولات ایران خودرو در سایت اینترنتی آرشا خودرو انجام می‌شود. شما می توانید با مراجعه کردن به این سایت اینترنتی تمامی شرایط مربوط به خرید خودروهای قسطی را مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید قسطی یکی از خودروهای مورد پسند خود نمایید. به طور کلی ارائه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو  با دریافت حداقل سود بازپرداخت، راهکار مناسبی برای مالکیت خودرو می باشد. شما برای خریداری خودروهای قسطی نو و کارکرده باید ثبت‌نام تان را به صورت اینترنتی انجام دهید. مجموعۀ آرشا خودرو به عنوان یکی از نمایندگی هایی که خرید خودرو قسطی را برای مشتریان فراهم می‌کند مدارک زیادی را از مشتری جهت خریداری خودرو دریافت نخواهد کرد. این نمایندگی از شما تنها مدارکی که مربوط به اطلاعات شخصی و همچنین حساب بانکی‌تان است را تحویل می گیرد. چند گردش آخر حساب بانکی شما نشان می دهد که آیا می توانید هزینه خریداری خودرو را به صورت قسطی پرداخت کنید و یا قادر به پرداخت کردن اقساط در هر ماه نیستید.

نکات مهم فروش اقساطی محصولات کارکرده ایران خودرو

هزینه ای که شما برای خرید خودرو قسطی پرداخت می کنید نسبت به خودروهایی که صفر کیلومتر هستند بسیار مناسب تر می باشد. اگر شما قصد استفاده از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو را دارید می توانید با کارشناسان آرشا خودرو در این زمینه مشورت کنید تا آنها یکی از بهترین خودروهای قسطی کارکرده را به شما معرفی کنند. خرید خودرو قسطی کارکرده قیمت زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. به طور کلی باید به خوبی بدانید که کارشناسان شرکت آرشا خودرو هزینه زیادی را برای خریداری خودروهای قسطی از شما دریافتنمی کنند.

هریک از خودروهای قسطی کارکرده با هر قیمتی که دارند را شما می توانید در سایت اینترنتی آرشا خودرو مشاهده کنید. بنابراین زمان خرید خودرو قسطی کارکرده به صورت اینترنتی بهتر است که قیمت خودروها را بررسی کنید و سپس اقدام به خریداری خودرو نمایید. بودجه شما و اطلاع از شرایط خرید اقساطی ایران خودرو برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد که کارشناسان فروش آرشا خودرو پیش از تحویل دادن خودرو بودجه شما را مورد بررسی قرار می‌دهند و سپس خودروی قسطی را به شما تحویل می دهند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 293
نمایش همه
علاقه مندی ها ()