همه ما دوست داریم که اندام متناسبی داشته باشیم. این موضوع هم از جنبه زیبایی و هم از جنبه سلامتی، بسیار حائز اهمیت است. ما دوست داریم از طریق تناسب اندام، سلامتی جسم و روح خود را تضمین کنیم. علاوه بر آن، با تناسب اندام به زیبایی هم خواهیم رسید. این نکته در هنگام خرید لباس مخصوص مهمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

یکی از روش‌های مهم لاغر شدن و کاهش وزن، پیاده‌روی و دویدن است. این فعالیت می‌تواند در فضای آزاد یا خانه نیز صورت بگیرد. انواع تردمیل دستگاهی است که می تواند این فعالیت را برای ما در خانه آسان‌تر کند. اگر قصد دارید از طریق کار با این دستگاه به کاهش وزن و لاغر شدن دست پیدا کنید، ادامه این مطلب را در تردمیل کو از دست ندهید.

میزان چربی‌سوزی با تردمیل

 زمانی که راجع به تردمیل صحبت می‌شود، در ابتدا چه نکته‌ای به ذهن می‌رسد؟ شاید اولین نکته این است که این دستگاه تا چه میزان سبب چربی‌سوزی و به دنبال آن لاغری می‌شود؟ آیا اصلا چنین اتفاقی می‌افتد یا خیر؟ پاسخ مثبت است. استفاده از این دستگاه، یکی از روش‌های موثر و کارآمد جهت سوزاندن کالری است. اما میزان سوختن کالری دقیق از طریق استفاده از آن به عواملی مانند وزن اشخاص و سرعت دویدن یا راه رفتن بستگی دارد.

چنانچه به دنبال افزایش میزان کالری‌سوزی با دویدن روی این وسیله هستید، می‌توانید میزان شیب را اندکی زیاد کنید. در این صورت شاهد تفاوت زیادی در چربی‌سوزی خواهید بود. واضح است که دویدن روی سطح شیب‌دار، مشکل‌تر است و بدن را مجبور به فعالیت بیشتری می‌کند.

کاهش چربی شکم

همانطور که اشاره شد، خرید تردمیل خانگی گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که اضافه وزن دارند. این دستگاه می‌تواند چربی های شکمی را بسوزاند. علاوه بر این اگر در بلند مدت به صورت مداوم از آن استفاده کنید، چربی‌های احشایی از بین می‌روند و می‌توانید انتظار شکمی تخت را داشته باشید.

فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()