تردمیل های باشگاهی برای انجام تمرینات حرفه ای طراحی شده اند. به همین دلیل نیاز به قدرت موتور بالاتری دارند. افراد با وزن های مختلف از این دستگاه استفاده می کنند. گاهی لازم است که این دستگاه در تمام مدت طول روز برای ساعت های متوالی روشن باشد. با توجه به این ویژگی ها تردمیل باشگاهی نسبت به تردمیل های خانگی کارآیی بالاتری دارد. با توجه به کارآیی بالاتر دستگاه، قیمت آن نیز بالاتر است؛ البته فروش تردمیل باشگاهی نیز با قیمت های مختلف در بازار عرضه می شوند. در این مقاله عوامل موثر بر قیمت تردمیل باشگاهی در هایپرجیم بیان می شود.

قدرت موتور از عوامل موثر بر قیمت تردمیل باشگاهی در هایپرجیم

قدرت موتور از عوامل موثر بر قیمت تردمیل باشگاهی در هایپرجیم است. قدرت موتور بر اساس اسب بخار تعیین می شود. اسب بخار نیز در دو گروه AC و DC قابل تقسیم بندی بوده و قدرت موتور تردمیل AC دو برابر بالاتر از DC است.

معمولا قدرت موتور تردمیل باشگاهی از ۵/۱ تا ۶ اسب بخار تغییر می کند. در باشگاه ها و مراکز ورزشی مختلف با توجه به میزان استفاده از دستگاه و شرایط وزنی کاربران به تردمیل های با قدرت موتور متفاوت نیاز است.

برند تردمیل

برند در قیمت تمام کالاها موثر است. در خرید و فروش تردمیل های باشگاهی نیز برند از عوامل بسیار مهم محسوب می شود. برخی از برندها به دلیل ارائه محصولات با کیفیت بالاتر و خدمات پس از فروش مطلوب شناخته شده هستند. معمولا اینگونه برندها محصولات خود را با قیمت بالاتری در مقایسه با برندهای دیگر عرضه می کنند.

قیمت فروش تردمیل باشگاهی در هایپرجیم نیز به برند بستگی دارد. در هایپرجیم تردمیل های باشگاهی از برندهای مختلف از قبیل توربوفیتنس، جیکی اکسر، لایف اسپن، توماس، آیرون مستر، پرومستر، پروتئوس، تاپ فرم، فلکسی فیت، پرفشنال، بی اچ فیتنس، پاندا، اکتیو جیم و بسیاری از برندهای دیگر در هایپرجیم برای فروش عرضه می شود. 

در صورتی که شناخت کافی نسبت به برندهای مختلف ندارید، جای نگرانی نیست. مشاوران و کارشناسان باتجربه هایپرجیم آماده پاسخگویی به تمام سوالات خریداران در رابطه با برندهای مختلف هستند.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()