بهره مندی از خدمات ضمانت و وارانتی تردمیل

امکان بهره مندی از خدمات ویژه ای همچون ضمانت کالا از نکات کلیدی پیش از خرید و  فروش انواع تردمیل به شمار می رود که باید به آن توجه داشته باشید. برای خرید تردمیل به دنبال فروشگاه های معتبری باشید که ضمانت اصالت کالا و وارانتی ارائه می دهند. ضمانت با توجه به مکان و زمان خرید دستگاه متفاوت است. به یاد داشته باشید که هر تردمیلی باید حداقل 10 سال وارانتی بدنه و موتور داشته باشد. بخش های الکترونیکی آن باید از 5 سال و سایر قطعات نیز باید از حداقل 2 سال گارانتی بهره مند شوند.

همچنین بهتر است که در هنگام خرید تردمیل به داشتن گارانتی حداقل یک ساله برای موتور و گارانتی سه ساله برای چارچوب بدنه دستگاه توجه کنید.

توجه به قیمت تردمیل

یکی از مواردی که در هنگام خرید هر وسیله ای از جمله تردمیل به آن توجه می کنیم، قیمت آن وسیله است. تردمیل با توجه به کیفیت بدنه، میزان تحمل وزن و سایر امکانات و ویژگی های آن قیمت های مختلفی در بازار دارد. توجه به قیمت فروش تردمیل به عنوان یکی از نکات کلیدی پیش از خرید و فروش تردمیل شما را در انتخاب دستگاهی مناسب یاری می رساند.

بهتر است که هنگام خرید تردمیل در ابتدا هدف خود را از خرید این وسیله مشخص کرده و بنابر آن تردمیل متناسب با هدفتان را انتخاب کنید.

تردمیل هایی با هزینه پایین تر برای کسانی که آن را برای مصارف عمومی و حرکات ورزشی سبک تر نیاز دارند، مناسب است. اما در صورتی که قصد دارید که به صورت حرفه ای به ورزش ادامه دهید، بهتر است که تردمیل پیشرفته تری بخرید. مسلما هرچقدر امکانات تردمیل بیشتر باشد، قیمت بالاتری هم دارد.

گاهی اوقات با جستجو در سایت های آگهی نیز تردمیل های کارکرده یا تخفیف خورده با کیفیت و قیمت مناسب را پیدا می کنید. در این صورت تردمیل هایی متناسب با بودجه تان را می خرید.

فروشگاه هایپرجیم مکانی مطمئن برای خرید تردمیل

فروشگاه هایپرجیم دنیایی از تجهیزات ورزشی از جمله تردمیل را برای ورزشکاران و دوستداران ورزش فراهم کرده است. با خرید از این فروشگاه ضمن مشاوره با کارشناسان حرفه ای دستگاه های ورزشی در حین خرید تردمیل باشگاهی از نکات کلیدی پیش از خرید و فروش تردمیل آگاه می شوید. علاوه بر این با خرید محصولات فروشگاه هایپرجیم تجربه ای رضایت بخش و ایمن از خرید اینترنتی خواهید داشت.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()