چاپ ساک پارچه ای بهترین راهکار جهت تبلیغات اصناف مختلف می باشد. در واقع ساک پارچه ای به دلیل مقاومت بالایی که در برابر شرایط محیطی دارد، گزینۀ مناسبی است که بتوان از آن به عنوان ابزار تبلیغاتی در سطح شهر استفاده نمود. جنس اکثر ساک های پارچه ای از پارچۀ اسپان باند است که بدون بافت و سبک می باشد و دارای استحکام بالایی بوده و قابلیت رنگ پذیری دارد. بدین ترتیب امکان ارائه خدمات چاپ ساک پارچه ای با رنگ های مخصوص پارچه وجود دارد. شرکت پارچینه به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو، توانسته با ورود این صنعت به بازار، تحولی بزرگ در صنعت تبلیغات ایجاد نماید. به عبارتی این مجموعه با بهره گیری از دستگاه های چاپ پیشرفته علاوه بر تولید پارچه های سوزنی، قادر به ارائه خدمات چاپ ساک پارچه ای در طرح های مختلف با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سطح کشور می باشد.

چاپ ساک پارچه ای به صورت سفارشی

با توجه به اینکه مجموعه های تولیدی پارچه اسپان باند، اقدام به تولید ساک پارچه ای می نمایند. با تهیۀ دستگاه های چاپ مخصوص می توانند اقدام به چاپ ساک پارچه ای نموده و طرح های متنوعی را بر روی پارچه های سوزنی چاپ نمایند. در این صورت بتوانند انواع ساک پارچه ای چاپ دار را به بازار عرضه نمایند. البته چنین مجموعه های تولیدی به دلیل برخورداری از تمامی امکانات، قادر به پاسخگویی به سفارشات چاپ ساک پارچه ای متناسب با نیاز مشتریان باشند.

بدین ترتیب گروه های تبلیغاتی می توانند با حداقل هزینه، متناسب با نیاز مشتریان خود، سفارش چاپ ساک سوزنی در طرح های متنوع داشته باشند. در واقع استفاده از این امکانات به افراد کمک می کند که بتوانند با قیمت ارزان چاپ ساک پارچه ای را انجام دهند.

جهت سفارش و استعلام قیمت چاپ انواع ساک پارچه ای و  خرید اسپان باند می توانید با واحد فروش مجموعۀ تولیدی پارچینه تماس حاصل فرمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 265
نمایش همه
علاقه مندی ها ()