کیسه جاروبرقی از جمله لوازم جانبی این دستگاه به شمار می رود. در واقع عامل اصلی و کلیدی که بر روی عمر دستگاه تأثیرگذار می باشد، پاکت جاروبرقی است. البته تأثیر مستقیم بر روی سلامت افراد نیز خواهد داشت. تعدد برندهای جاربروقی بسیار است و این مسئله موجب شده تا شاهد فروش کیسه جاروبرقی در مدل های مختلف باشیم. هنگام پُر شدن پاکت جاروبرقی باید متناسب با نوع کیسه، مناسب ترین پاکت را تهیه نمائید که کارایی لازم را داشته باشد. در ادامۀ مقاله بیشتر به معرفی مزایای کیسه جاروبرقی یکبار مصرف نسبت به دائمی خواهیم پرداخت.

فروشگاه همتا از جمله فروشندگان معتبر در حوزۀ تأمین و پخش پاکت های جاروبرقی در تهران فعالیت خود را اغاز نموده است و هم اکنون با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان سفارش دهی آنلاین را برای مشتریان با قیمت ارزان و مناسب به صورت تضمین شده فراهم نموده اند.

ویژگی های نسل جدید کیسه های جاروبرقی

کمپانی های معتبر جهت تولید کیسه جاروبرقی از الیاف مقاومی استفاده می کنند که به صورت لایه ای بر روی یکدیگر قرار گرفته می شوند و کاملاً بهداشتی بوده و مانع از عبور گرد و غبار از لایۀ خارجی پاکت می شود. علاوه بر آنکه در اثر آسیب های احتمالی به راحتی دچار پارگی و آسیب نمی شوند و از استحکام بالایی برخوردار هستند. در حال حاضر شاهد فروش کیسه جاروبرقی یکبار مصرف نانو می باشیم که آنتی باکتریال بوده و به دلیل برخورداری از مکانیسم خاص، دارای خاصیت میکروب کشی هستند و تمام میکروب ها را از بین می برند. البته برخی از مدل های با دوام این نوع کیسه های جاروبرقی، هنگامی که پُر شده اند نیز ظرفیت اندکی برای حفظ گرد و خاک را درون پاکت دارای می باشند.

اگر قصد خرید پاکت جارو برقی سامسونگ چند لایه ای را دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()