ماسک پزشکی از جمله ماسک های پرکاربردی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. اجزای تشکیل دهندۀ ماسک پزشکی عبارتند از دو لایۀ اسپان باند و یک لایه میانی ملت بلون می باشد که عبور ذرات ریز بیشتر از 2.5 میکرون را غیر ممکن می سازد. فروش ماسک پزشکی در سطح گسترده ای صورت می گیرد چون کاربرد این نوع ماسک ها نسبت به ماسک های N95 بیشتر می باشد. لایه های اطراف لایۀ میانه به عنوان فیلتراسیون عمل می کند و جهت فرم دهی به ماسک مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

فروشگاه همتا یکی دیگر از مجموعه های معتبر در حوزۀ پخش ماسک های پزشکی سه لایه در سطح بازار می باشد. البته با راه اندازی فروشگاه اینترنتی توانسته اند امکان خرید آنلاین ماسک پزشکی را برای مشتریان با قیمت مناسب فراهم سازند.

فروش انواع ماسک سه لایه پزشکی با قیمت ارزان

قیمت ماسک سه لایه به جنس و مدل آن بستگی دارد. البته قیمت ماسک پزشکی به تعداد لایه های تشکیل دهندۀ آن بستگی خواهد داشت. امروزه کاربرد گستردۀ ماسک های پزشکی را علاوه بر محیط های درمانی در صنایع دیگر نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود و از آن به عنوان پوششی مناسب جهت جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و ذرات معلق در هوا به داخل دهان به کار برد.

همانطور که گفته شد، قیمت ماسک پزشکی به تعداد لایه ها و جنس آن بستگی دارد. از این رو هنگام خرید ماسک سه لایه باید این نکتۀ مهم را مد نظر داشته باشید. ممکن است فروش ماسک پزشکی ارزان ناشی از عدم به کارگیری لایۀ میانه یا همان لایه ملت بلون باشد. پیش از خرید ماسک در تعداد بالا باید این نکات مهم را مد نظر داشته باشید.

جهت خرید ماسک سه لایه پزشکی سه لایه در تعداد زیاد و قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()