داکرومات از جمله مواد پرکاربردی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند و به عنوان پوشش دهندۀ قطعات فلزی خورنده به کار برده می شوند. همانطور که می دانید اکثر قطعات فلزی از جنس آهن ساخته می شوند که دارای ناخالصی هایی است که هنگام قرار گرفتن در معرض آب، دچار خوردگی و فرسایش می شوند. بدین ترتیب سطح استحکام سازه های فلزی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. بدین ترتیب ساختار مواد داکرومات به نحوی است که مانع از وقوع این اتفاق می شود. فروش داکرومات توسط این مرکز انجام می گیرد.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار با سال ها کسب تجربه، توانسته اند موفق به راه اندازی خط اجرای پوشش دهی داکرومات برای قطعات فلزی شوند. در همین راستا مجموعه های تولیدی قطعات فولادی همچون پیچ، واشر، قطعات خودرو، تجهیزات صنعتی، دستگاه های فنی و ... می توانند جهت مقاوم سازی قطعات فلزی در برابر خوردگی از خدمات بهینۀ این مجموعه استفاده نمایند.

نحوۀ پوشش دهی مواد داکرومات

جهت پوشش دهی قطعات فلزی با مواد داکرومات، نیاز به تمیز نموده سطوح قطعات از هر گونه آلودگی، جرم و گرد و خاک می باشد. در این صورت هنگام پوشش دهی داکرومات، تمام قسمت های قطعه با مواد داکرومیت پوشانده می شود و سطح استحکام قطعات آبکاری شده افزایش پیدا می کند. خرید لاک رزوه را با قیمت ارزان از پوشش پارس انجام دهید.

امروزه تمام صنایع جهت مونتاژ قطعات مختلف به یکدیگر نیازمند به پیچ، مهره و واشر می باشند. با توجه به اینکه احتمال در معرض قرار گرفتن چنین قطعاتی در برابر شرایط محیطی که متشکل از ذرات ریز رطوبت است، وجود دارد. بدین ترتیب جهت جلوگیری از اکسیداسیون قطعات فلزی، نیاز به پوشش دهی قطعات با مواد ضد اکسید همچون مواد داکرومات است. بدون شک قطعات آبکاری شده مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی و اکسید شدن خواهند داشت.

مجموعۀ پوشش پارس به صورت تخصصی در حوزۀ پوشش داکرومات در تهران قادر به ارائه خدمات با کیفیت بالا می باشند.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()