سختی گیر رزینی از دیگر دستگاه های مهمی است که در ساخت پکیج تصفیه آب و فاضلاب مورد استفاده قرار گرفته می شود، تا بدین وسیله بتوانند مانع از ایجاد رسوب در لوله های انتقال آب شوند. آب به طور طبیعی متشکل از املاح معدنی مختلف است که موجب رسوب بر روی سطوح فلزی می شود و به مرور زمان می تواند باعث زنگ زدگی فلزات و دستگاه های صنعتی شود.

ساخت سختی گیر رزینی نیاز به تجهیزات خاص دارد که می توان به شیر هواگیری، فشار سنج، مواد رزینی، سیستم فیلتراسیون و مخزن آب اشاره نمود. امروزه فروش سختی گیر رزینی FRP را می توان در لیست دستگاه های سختی گیر شرکت اطلس آب مشاهده نمود.

نکات مهم سفارش سختی گیر رزینی

به طور کلی جهت راه اندازی دستگاه سختی گیر رزینی، در ابتدا باید اهرم شیر در حالت بگواش قرار گرفته شود و سپس شیر هواگیر را باز نگه می دارند تا بدین وسیله بتوانند هوای موجود در ستون سختی گیر خالی گردد. در مرحلۀ دوم فرآیند سیستم سختی گیر رزینی ، آب زرد رنگ از دریچۀ خروجی دستگاه خارج می شود و پس از شفاف شدن آب، شیر هواگیری بسته می شود. سپس شیر را در حالت سرویس قرار می دهند تا شروع به کار کند. در مرحلۀ آخر نیز فشار لازم در خصوص کارکرد دستگاه سختی گیر اعمال می شود و معمولاً به صورت دوره ای بین 2 الی 4 بار اجرا می شود و در انتها نیز به واسطۀ فشارسنج بالای مخزن رویت می شود.

قیمت سختی گیر رزینی FRP به نوع و میزان ظرفیت آن بستگی دارد. بنابراین متخصصین و مجریان سیستم های تصفیۀ آب، تلاش می کنند مناسب ترین دستگاه سختی گیر رزینی FRP را تهیه نموده و در جایگاه مناسبی درون سیستم قرار دهند. به طور کلی نکات متعددی در حوزۀ خرید و راه اندازی سیستم سختی گیر رزینی وجود دارد. از این رو توصیه می کنیم از تخصص افراد مجرب همچون تیم کارشناسی متخصص شرکت اطلس آب استفاده نمائید.

شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()