نصب توری مرغی در راستای محصور نمودن فضایی در نمای داخلی و یا خارجی ساختمان صورت می گیرد. دلایل متعددی جهت تهیۀ فضای بسته وجود دارد که می توان به پرورش گل و گیاه، نگهداری پرندگان، جلوگیری از ورود پرندگان به محوطه و .... اشاره نمود. بدین ترتیب برخی از مجرب ترین مراکز ارائه دهندۀ خدمات ساختمانی، قادر به اجرای اصولی نصب انواع توری مرغی در پاسیو، حیاط ویلا و یا داخل ساختمان می باشند.

گروه کار در ارتفاع نماروز نیز جزء یکی از گروه های خدمات دهی ساختمانی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و قادر به ارائه  خدمات نصب توری مرغی با نازل ترین قیمت و کاملاً اصولی می باشند.

جزئیات دقیق در خصوص چگونگی نصب توری مرغی

اجرای نصب توری مرغی به صورت مرحله ای صورت می گیرد. در ابتدا محل مورد نظر مشخص می گردد و سپس محوطه تمیز می گردد و محل های مناسب جهت نصب توری مرغی انتخاب می شود. سپس با استفاده از ابزارآلات مخصوص می توان از میخ، پیچ و رولپلاک و مواردی از این قبیل جهت استحکام بخشی و نصب توری مرغی به دیوار، نرده و یا ستون های فلزی و غیره بهره می گیرند.

مهمترین مزیت محصور نمودن فضایی با توری مرغی، می توان به حفظ ماهیت نورگیری و جلوگیری از ورود پرندگان و افراد اشاره نمود.

امروزه خیلی از افراد علاقه مند به پرورش گل و گیاه در محیط بالکن هستند ولی متأسفانه ورود پرندگان می تواند از رشد مناسب گیاهان شود. از این رو نصب توری مرغی برای بالکن، گزینۀ مناسب و مقرون به صرفه ای خواهد بود. شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان توسط این مجموعه انجام می گیرد.

به طور کلی روش های متعددی جهت نصب توری مرغی اجرا می شود که بستگی به مساحت و فضای اختصاص یافته خواهد داشت. پیش از درخواست نصب توری، آگاهی داشتن از هزینۀ نصب توری برای شما ضرورت دارد تا بتوانید متناسب با بودجۀ اختصاص یافته، بهترین نوع فنس را انتخاب نمائید که مستحکم باشد.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()