امروزه بسیاری از افراد که در دوره‌ های فروش اقساطی تیبا 2 می خواهند ثبت نام کنند به دنبال خودروهای با راندمان کاری بالا هستند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که خودروهای اقساطی، شرایط مناسب تری برای خریداری پیش روی شما قرار می دهند. به همین دلیل است که مشتریان بیشتری اقدام به خرید اقساطی خودروی تیبا 2 می نمایند. آرشا خودرو به عنوان یکی از فروشندگان معتبر در حوزۀ ارائه خدمات فروش اقساطی تیبا 2 را بر عهده دارد و می‌ تواند انواع خودروهای کارکرده تولید شده کمپانی های متنوع را به مشتریان خود ارائه دهد.

به همین دلیل اگر شما قصد خرید اقساطی خودرو های نو و کارکرده را دارید می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ آرشا خودرو مشورت کنید تا آنها بر اساس بودجه در اختیارتان یکی از خودروهای با کیفیت و قیمت مناسب را به شما پیشنهاد دهند. توجه داشته باشید که خودروهای کارکرده مدل های متفاوتی دارند و باید از نظر سالم بودن هر یک از مدل ها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و سپس  آنها را خریداری کنید.

تهیه خودرو با بهره گیری از شرایط فروش اقساطی تیبا2

از آنجایی که امروزه بسیاری از افراد توانایی مالی بالایی برای خریداری خودرو ندارند ترجیح می‌ دهند که در دوره‌ های مربوط به فروش اقساطی خودرو همچون فروش اقساطی تیبا 2 ثبت ‌نام شان را انجام دهند.

در واقع شما باید به خوبی بدانید که شرایط خرید اقساطی تیبا 2 مزیت های بیشتری را به خود اختصاص داده است. اگر شما می خواهید با هزینه مقرون به صرفه اقدام به خریداری یکی از خودروهای کمپانی های معتبر خودروسازی نمایید بهتر است به واسطۀ آرشا خودرو خرید خودرو را انجام دهید. کارشناسان فروش آرشا خودرو انواع خودروهای کارکرده را در کنار خودروهای نو، از نظر هزینه ای مورد بررسی قرار می ‌دهند و سپس به شما تحویل خواهند داد.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 373
نمایش همه
علاقه مندی ها ()