قرص لاغری الفا اسلیم از معروف ترین مکمل های لاغری شناخته شده در جهان محسوب می شود. استفاده از غذاهای فست فود و بی تحرکی از جمله موارد مهم هستند که باعث افزایش وزن افراد می شود. به طور کلی افزایش وزن موجب ایجاد بیماری هایی همچون بیماری های قلبی و عروقی، سکته قلبی، کبد چرب و غیره می شود و امروزه به عنوان یکی از عوامل اصلی مرگ و میر افراد محسوب می شود. از این رو افرادی که با اضافه وزن روبرو هستند به توصیۀ پزشک و یا علاقۀ شخصی خود، تلاش می کنند که وزن خود را به روش های مختلف لاغر نمایند. خرید قرص لاغری آلفا اسلیم یکی از راهکارهای مؤثر جهت کاهش وزن محسوب می شود. در ادامه بیشتر به ویژگی های این قرص لاغری خواهیم پرداخت.  

فروشگاه پژوا دارو یکی از معتبرترین فروشندگان داروهای پزشکی بر پایۀ داروهای گیاهی با برندهای معتبر خارجی در سطح کشور می باشد. این مجموعه در لیست محصولات خود، انواع مکمل های لاغری و چاقی را به صورت قرص و پودر از جمله قرص لاغری آلفا اسلیم عرضه می کنند.

علت استقبال از فروش قرص لاغری الفا اسلیم

نکتۀ مهم که در رابطه با استقبال شدید فروش قرص لاغری جی سی و قرص لاغری الفا اسلیم وجود دارد، مؤثر بودن این قرص در روند کاهش وزن افراد بوده است. در واقع این نوع قرص لاغری به دلیل داشتن ترکیباتی خاص، امکان کاهش اشتها را برای فرد فراهم می کند. به عبارتی وجود عصاره قهوه سبز در ساخت قرص لاغری الفا اسلیم موجب تنظیم قند خون، کم کردن توده های چربی، افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش توده های چربی بدن، افزایش سطح انرژی شخص جهت انجام فعالیت های روزمره می شود. در واقع نوع عصاره های گیاهی که جهت تولید قرص لاغری الفا اسلیم مورد استفاده قرار گرفته است، علاوه بر کنترل اشتها، موجب بهبود علمکرد ذهنی و تقویت حافظه و از ساخت توده های چربی در بدن جلوگیری می کند.

فروشگاه پژوا دارو 

 شماره تماس : 09226325105

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 316
نمایش همه
علاقه مندی ها ()