به منظور تهیۀ گزارش طرح توجیهی، موارد متعددی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته می شود. چرا که جهت راه اندازی یک کسب و کار جدید و نوپا نیاز است که جنبه های مختلف احداث یک پروژه مشخص گردد. نگارش طرح توجیهی می تواند به نوعی توجیه پذیری انجام یک پروژه را مشخص نمایند. جهت تهیۀ  انواع طرح توجیهی تمام امکان سنجی ها، برآورد هزینه های اجرای پروژه، بررسی وضعیت بازار و حجم متقاضی به صورت کتبی تحت عنوان یک گزارش تهیه می شود.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با بهره گیری از دانش و تخصص مهندسین تحصیلکرده در رشته های مدیریت و برنامه ریزی مالی و اقتصادی اقدام به تهیۀ طرح توجیهی می نمایند. توسط افراد آگاه و متخصص قادر به ارائه خدمات مشاورۀ تخصصی به سرمایه گذاران می باشند.

نکات مهم نوشتن طرح توجیهی خدماتی

با توجه به اینکه برخی از پروژه ها پس از اینکه راه اندازی شدند، دچار شکست می شوند. باعث گردیده برخی از افراد جهت احداث یک پروژه و سرمایه گذاری در آن، تردید داشته باشند. جهت جلوگیری از این اتفاق، سرمایه گذارانی که قصد احداث یک پروژه نوپا دارند، می توانند با تهیۀ طرح توجیهی که به مسائل و نکات مهم پرداخته می شود، از نتیجۀ کار مطلع گردد. سپس با علم و آگاهی دقیق از آیندۀ پروژه، مناسب ترین اقدامات را انجام دهند. طرح توجیهی باغ پسته توسط این مجموعه به شما ارائه می گردد.

تعیین مشخصات مجری و نوع طرح، تعیین مجوزهای قانونی، مشخصات محصول تولید شده، پیش بینی و برآورد مالی اجرای طرح، برآورد هزینۀ تسهیلات و سرمایه گذاری پروژه، زمان بندی اجرا و اتمام پروژه و برنامه ریزی کلی اجرای طرح از مهمترین پارامترهایی هستند که هنگام تهیۀ گزارش طرح توجیهی به طور دقیق و کاملاً تخصصی تعیین می گردد.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا به عنوان یکی از مجموعه های مشاور تخصصی طرح توجیهی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و قادر به نگارش طرح توجیهی احداث مراکز تفریحی و گردشگری نیز می باشند.

  گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 249
نمایش همه
علاقه مندی ها ()