شیشه به دلیل ویژگی ساختاری که از آن برخوردار است به عنوان یکی از اقلام اصلی در تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. راه اندازی مراکز فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی، امکان خرید آنلاین ظروف شیشه ای آزمایشگاهی را برای مشتریان فراهم نموده اند. نوع شیشه آلات آزمایشگاهی از جنس بروسیلیکات است که با عنوان شیشه آلات پیرکس شناخته می شوند. این نوع شیشه آلات مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و حرارت بالا دارند. ضمن آنکه شفاف هستند و بینندگان می توانند محتویات درون ظرف را مشاهده نمایند. عرضه خدمات فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی ، بهترین فرصت جهت تهیۀ ابزارآلات مورد نیاز آزمایشگاه می باشد.

برای مشاهدۀ لیست ظروف شیشه ای آزمایشگاهی می توانید به وب سایت فروشگاه آزمایشگاهی علمینو مراجعه نمائید. مجموعه علمینو به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ فروش آنلاین مواد اولیه و کلیۀ تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت می کند.

مهمترین نکات فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی

تنوع شیشه آلات پیرکس که جهت امور آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بسیار است. با توجه به اینکه هنگام انجام فعالیت های آزمایشگاهی از مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی استفاده می شود، جنس شیشه از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگام استفاده از خدمات فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی ، توجه به میزان تحمل دمایی شیشه های بروسیلیکات بسیار حائز اهمیت است.

معمولاً شاخص تحمل دمایی ظروف شیشه ای پیرکس آزمایشگاهی بین 500 الی 650 سانتی گراد است و به سهولت می توان جهت مخلول کردن و ذوب نمودن برخی از مواد شیمیایی و قرار دادن آنها درون دستگاه اتوکلاو استفاده نمایند.  فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی مانند فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر بررسی مشخصات فنی شیشه آلات عرضه شده توسط فروشگاه را با یکدیگر مقایسه نمایند و با اطمینان خاطر، ظروف شیشه ای نسوز را با مقاومت بالا تهیه نمایند. به سهولت می توانند شیشه آلاتی که در برابر خوردگی اسید هیدروفلوئوریک و اسید فسفریک مقاومت بالایی دارند، با قیمت مناسب تهیه نمائید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 273
نمایش همه
علاقه مندی ها ()