میلگرد از نظر نوع آلیاژی که جهت ساخت آنها مورد استفاده قرار گرفته است، در دسته بندی های مختلف عرضه می شوند که می توان به میلگرد استیل 304 اشاره نمود. میلگرد یکی از شناخته شده ترین محصولات استیل استنلس به شمار می رود. فروش میلگرد در ابعاد و گریدهای مختلف مانند فروش میلگرد استیل 304 صورت می گیرد که می توان به میلگرد استیل 304 و غیره اشاره نمود. این گرید از میلگرد دارای خاصیت ضد زنگ زدگی است و مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارد.

مجموعۀ استیل راشا سال های متوالی است که در حوزۀ تأمین و فروش محصولات استیل در تهران فعالیت می کند و همواره آمادۀ ارائه خدمات به مشتریان در سراسر کشور می باشند.

قیمت میلگرد استیل نگیر 304

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید محصولات استیل مانند خرید میلگرد استیل باید در نظر بگیرید، توجه به مشخصات فنی محصولات است. چرا که آلیاژ استیل با خواص بگیر و نگیر تولید و عرضه می شوند. میلگرد استیل 304 دارای خواص غیر مغناطیسی است و مقاومت بالایی در برابر جذب رطوبت دارد. این نوع میلگرد را می توان در امور ساخت و ساز و مصارف صنعتی مشاهده نمود.

خرید میلگرد استیل 304 جهت مصارف ساخت و ساز که نیاز به عملیات جوشکاری است، مورد استفاده قرار گرفته می شود. از این نوع میلگرد می توان جهت ساخت تجهیزاتی که در معرض مواد شیمیایی قرار گرفته می شوند، استفاده نمود.

از دیگر موارد کاربرد میلگرد استیل 304 می توان در ساخت انواع قالب صنعتی، ساخت تجهیزات زیردریایی، ستون گذاری در سازه های ساختمانی، انواع شفت و مهاربندها و ... استفاده کرد. داشتن خاصیت ضد اکسیداسیون برای این نوع آلیاژ، صنایع مختلف نیازمند به تأمین میلگرد استیل 304 در ابعاد و ضخامت استاندارد و از پیش تعریف شده می باشند.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میلگرد استیل می توانید با واحد فروش شرکت استیل راشا تماس حاصل فرمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 267
نمایش همه
علاقه مندی ها ()