خرید سمپلر برای هر محیط آزمایشگاهی ضرورت دارد چون به عنوان مهمترین ابزار آزمایشگاه شناخته می شود. سمپلر از جمله دستگاه های پرکاربرد در مراکز آزمایشگاهی است چون به منظور برداشتن و انتقال مایعاتی همانند خون و مواد اولیۀ مایع در حجم مشخص مورد استفاده قرار گرفته می شود. به دلیل اهمیت اندازه گیری جهت انجام آزمایشات، در این مقاله به برخی از موارد مهم خرید سمپلر با کیفیت می پردازیم.

شرکت علمینوگستر یکی دیگر از مراکز بزرگ در حوزۀ واردات و توزیع تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت خود را آغاز نموده است و قادر به ارائه خدمات به مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشند. انواع سمپلر آزمایشگاهی در لیست محصولات این کمپانی قرار دارد.

خرید سمپلر حجم ثابت و متغیر

شرکت های سازندۀ سمپلر توانسته اند بر اساس نیاز محیط های آزمایشگاهی، انواع سمپلر آزمایشگاهی حجم ثابت و سمپلر آزمایشگاهی حجم متغیر را ساخته و در اختیار متخصصین قرار دهند.

بدون شک می دانید که انجام آزمایشات به میزان حجم نمونه برداری ها بستگی دارد. جهت انجام هر گونه آزمایشی نیاز به خرید سمپلر دراگون است.

مهمترین ویژگی که سمپلر حجم ثابت دارد، عدم استفاده از قطعات کمتر است و این مسئله سطح دقت در اندازه گیری را برای سمپلر افزایش می دهد. علاوه بر آنکه نیاز به کالیبراسیون زود هنگام نیست و در صورت نیاز به راحتی می توان آن را انجام داد.

در برخی از مواقع که حجم آزمایشات زیاد است، خرید سمپلر چند کاناله به فرد اجازۀ برداشتن و انتقال همزمان چند نمونه را می دهد و این مسئله می تواند صرفه جویی در زمان را برای شخص مهیا سازد.

با توجه به اینکه سطح حجم مایعاتی که برای اجرای آزمایشات مورد استفاده قرار گرفته می شود، از اهمیت بالایی برخوردار است، نسبت به خرید سمپلر باید دقت نمائید. سمپلرهایی با برندهای معتبر را تهیه نمائید.

برای خرید سمپلر ثابت و متغیر با برند خارجی می توانید با کارشناسان فروش شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر تماس بگیرید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()