داربست در ابتدا و گذشته های دور به صورت سازه چوبی اجرا می شد ولیل با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی داربست فلزی با استفاده از لوله های فولادی، اتصالات و غیره ساخته شده و جهت اجرای پروژه های مختلفی از مزایای آن استفاده می شود. جهت نصب داربست نیاز به استفاده از افراد متخصص است چون بر خلاف تصور برخی از افراد که نصب داربست فلزی را کار ساده ای می انگارند ولی این چنین نیست چون سهل انگاری در محکم کاری و نصب دقیق قسمت های مختلف داربست، می تواند عواقب خسارت مالی و جانی برای مجموعه داشته باشد.

شرکت داربست دلتا یکی دیگر از مراکز تأمین کننده، کرایه دهنده و مجری خدمات نصب داربست در مدل های مختلف می باشند.

نصب انواع داربست ساختمانی

امروزه مراکز عرضه کنندۀ داربست به دلیل برخورداری از نیروی انسانی متخصص، قادر به نصب داربست به روش های مختلف هستند. عمدتاً جهت نصب داربست فلزی از لوله های فولادی 3 الی 6 متری با ضخامت های مختلف صورت می گیرد.

به طور کلی هر چه سازۀ داربست فلزی سبک تر باشد، زمان پروسۀ نصب داربست راحت تر و زودتر انجام می گیرد. متناسب با متراژ های مختلف، لوله هایی که جهت نصب داربست فلزی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، ممکن است از نظر سایز ارتفاع و ضخامت با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

بدون شک مجریان نصب داربست در تهران به دلیل آشنایی کامل نسبت به تمامی تجهیزات مورد نیاز برای اجرای داربست، با تجربیات فراوانی که طی سال ها فعالیت متوالی بدست آورده اند، به راحتی می توانند مناسب ترین روش نصب داربست را برای اجرای پروژه های مختلف انجام دهند.

جهت درخواست نصب داربست و  خرید داربست و اطلاع از هزینۀ کرایه داربست فلزی می توانید با مجموعۀ داربست دلتا تماس حاصل فرمائید.

داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 288
نمایش همه
علاقه مندی ها ()