ویدئو پروژکتور اندرویدی از دستگاه های شناخته شده در بازار می باشد و به عنوان یکی از دسته بندی های اصلی ویدئو پروژکتور به شمار می رود. در دهۀ اخیر پروژکتور به عنوان یکی از دستگاه های جدا نشدنی محیط های آموزشی به شمار می رود و با اسامی دیگری همچون پروجکشن، دیتا پروژکتور و ... نیز نامیده می شود. کاربرد اصلی این دستگاه، پخش داده های تصویری و صوتی از یک منبع دیجیتالی همچون کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل، تبلت، دستگاه های ایکس باکس و ... می باشند. افرادی که مشتاق بازی های کامپیوتری هستند، تمایل زیادی برای خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی دارند.

فروشگاه نیزار کالا علاوه بر آنکه یکی از مراکز فروش دستگاه های ویدئو پروژکتور در حال فعالیت می باشد، بلکه به عنوان یکی از مجموعه های پیشگام در حوزۀ ساخت ویدئو پروژکتور پرتابل در ایران شناخته می شود.

مزایای خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی قابل حمل

همانطور که می دانید با گذشت زمان، سازندگان دستگاه های پروژکتور توانستند با بهره گیری از تکنولوژی روز، بر قابلیت های این دستگاه افزوده و امکان استفاده از آن را برای افراد تسهیل نموده اند. از ویژگی های شاخص ویدئو پروژکتور اندرویدی می توان به پشتیبانی تمام پورت های دستگاه هایی با سیگنال آنالوگ و دیجیتالی همچون VGA،HDMI، USB، AUDIO و ... اشاره نمود.

در ضمن مجهز به قابلیت WiFi نیز می باشند و بدین وسیله می توان دستگاه پروژکتور را به دیگر دستگاه های دیجیتالی که از این قابلیت پشتیبانی می کنند، بدون نیاز به استفاده از کابل متصل نمود. در دهه های پیشین نوع کاربری این دستگاه تنها به محیط های کاری و سالن های همایش بزرگ اختصاص پیدا می کرد ولی امروزه با گسترش و توسعۀ صنعت ساخت دستگاه های پروجکشن در داخل کشور، عموم افراد می توانند برای ایجاد فضایی مهیج برای تماشای فیلم، سریال و یا بازی گروهی از مزایای ویدئو پروژکتور اندرویدی بهره مند گردند. فروش ویدئو پروژکتور از طریق سایت با بهترین قیمت انجام می گیرد.

برای مشاهدۀ مدل های جدید دستگاه ویدئو پروکتور اندرویدی قابل حمل می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و سپس به صورت آنلاین پروژکتور مورد پسند خود را سفارش دهید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()