گریدر ها از جمله ماشین آلات ضروری و مهم در راهسازی و عمران می باشند. برند های مختلفی در زمینه ی قطعات گریدر وجود دارد اما تنها برخی از این برند ها قطعات با کیفیتی دارند و دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند. قطعات گریدر هپکو از جمله محصولات کمپانی بزرگ هپکو است که این شرکت بزرگ انواع لوازم یدکی مورد نیاز ماشین آلات سنگین را به تولید رسانده و این قطعات با کیفیت را به فروش می رساند. کمپانی هپکو محصولاتش را به کشور های مختلف صادر کرده و جایگاه بالایی در بازار های صنایع سنگین دارد.

فروش محصولات هپکو از جمله فروش قطعات گریدر هپکو توسط نمایندگی های فروش این شرکت در کشور های مختلف انجام گرفته و افراد می توانند این قطعات را از فروشگاه سرویس قطعه خریداری نمایند. این مجموعه با در نظر گرفتن قیمت های مناسب برای محصولاتش ، موجب رضایت مشتریانش از خریدشان شده است.

خرید قطعات گریدر هپکو با کیفیت بالا

گریدر ها از ماشین آلاتی هستند که از قطعات مقاوم تشکیل شده اند تا بتوانند دوام بالایی داشته باشند به همین دلیل در صورتی که از قطعات بی کیفیت استفاده شود ، این قطعات به سرعت آسیب می بینند. امروزه کمپانی های بزرگ دنیا ، انواع قطعات گریدر را با کیفیت بسیار بالایی به تولید می رسانند که از برند های پر طرفدار قطعات گریدر هپکو می باشد. قطعات گریدر هپکو با توجه به تنوع گریدر های هپکو دارای انواع مختلفی بوده که باید مناسب با نوع ماشین باشد.

فروش محصولات وارداتی در کشور ما مانند فروش لوازم یدکی گریدر هپکو تنها توسط برخی از فروشندگان ارائه می شود و همچنین برای خرید این محصولات نیاز به دقت بالایی بوده تا در نوع اصل و با کیفیت تهیه شوند. فرشگاه سرویس قطعه انواع قطعات داخلی و وارداتی را در مجموعه ی خود گردآوری نموده تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریانش شود و بتواند قطعات کمپانی های طرح جهان را به دست آن ها برساند.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 148
نمایش همه
علاقه مندی ها ()