آینه کنسول از جمله وسایل خانگی است که افراد زیادی علاقه مند به تزئین دکوراسیون با خرید آینه کنسول به سبک مدرن و یا کلاسیک هستند. فاکتورهای متعددی بر روی انتخاب و خرید آینه کنسول تأثیرگذار می باشد که می توان به مدل، سایز، رنگ و جنس اشاره نمود که البته به عنوان عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت آینه کنسول به شمار می روند. ابعاد آینه و میز کنسول نقش بسزایی در انتخاب فرد دارد چون فرد با در نظر گرفتن فضای خالی و فضایی که قصد قرار دادن آینه کنسول را دارد، اقدام به خرید آینه کنسول می نماید.

فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در حوزۀ فروش لوازم و تجهیزات چوبی در تهران فعالیت دارد. در لیست محصولات فروشگاه، امکان خرید انواع آینه کنسول در طرح های متنوع و شکیل مدرن و کلاسیک در ابعاد متفاوت برای مشتریان فراهم می باشد. خرید کمد لباس را از سایت انجام دهید. 

علت استقبال از خرید آینه کنسول مدرن

امروزه سبک طراحی و ساخت میز و آینه کنسول نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است. افزایش سبک طراحی آینه کنسول، شرایط را برای خرید آینه کنسول کلاسیک با دوام و خوش طرح و نگار فراهم نموده است. بدون شک افراد راحت تر از گذشته می توانند انتخاب تجهیزات دکوراسیون داخلی مورد پسند خود را انجام دهند. 

امروزه تولید کنندگان تجهیزات خانگی چوبی توانسته اند تولید آینه کنسول را در رنگبندی و طرح متفاوت انجام دهند. امروزه استقبال از فروش آینه کنسول مدرن بیش از آینه کنسول کلاسیک می باشد. البته از متریال چوب، فلز و شیشه نیز در سبک طراحی آینه کنسول اسپرت به کار برده می شود و توانسته اند به نوعی هزینۀ تولید و فروش میز و آینه کنسول را نسبت به گذشته کاهش دهند. در صورت تمایل به خرید تجهیزات خانگی لوکس و مدرن با قیمت ارزان می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()