تاب ریلکسی از دیگر انواع صندلی راحتی است که افراد جهت ریلکس کردن آن را انتخاب نمایند. فروش تاب ریلکسی در مدل و رنگبندی های متفاوت صورت می گیرد و افراد زیادی بیش از پیش این سبک از صندلی راحتی را می پسندند. در هر قسمتی از فضای دکوراسیون داخلی منزل خود را می توانید به تاب ریلکسی یک نفره و یا دو نفره اختصاص دهید. در این صورت افراد جهت خلوت کردن، رفع خستگی، مطالعۀ کتاب و یا صرف نوشیدنی از مزایای تاب ریلکسی استفاده نمایند. تاب ریلکسی را می توان در مکان های مختلف قرار داد و از راحتی آن بهترین استفاده را نمود. خیلی از افراد علاقه مند به خرید تاب ریلکسی برای محیط منزل خود می باشند چون بدین وسیله می توانند خستگی روزمرۀ خود را با استفاده از این صندلی مرتفع سازند.

سفارش اینترنتی انواع تاب ریلکسی یک نفره و دو نفره

فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات چوبی خانگی و اداری فعالیت خود را آغاز نموده است و توانسته بر حسب نیاز بازار انواع لوازم خانگی چوبی منجمله تاب ریلکسی ، صندلی راحتی، صندلی راک و ... را در مدل های مختلف به فروش برسانند.

از مزیت های مهم تاب ریلکسی می توان به تنوع مدل و رنگ آن اشاره نمود. ضمن آنکه در مدل های تاب ریلکسی یک نفره و تاب ریلکسی دو نفره ساخته و به فروش می رسد. این نوع صندلی راحت را می توان به راحتی مونتاژ نمود و از آن جهت استراحت و رفع خستگی روزمره استفاده نمود. مدل های جدید تاب ریلکسی با تشکچه هایی که با پارچه مبلی درست شده اند، به فروش می رسند و دارای طرح سبدی هستند که فرد احساس راحتی بهتری داشته باشد. اگر سلامتی برای شما از الویت بالایی برخوردار است. خرید کمد لباس و تاب ریلکسی توسط فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب می تواند یکی از امکانات رفاهی مورد پسند شما برآورده می شود.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()