صندلی راک با عنوان صندلی راکینگ معرفی می شود که البته همان صندلی گهواره ای مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها می باشد. امروزه همچنان توسط برخی از گروه های تولیدی تجهیزات چوبی خانگی شاهد طراحی، ساخت و فروش صندلی راک در مدل های جدید می باشیم. البته برخی از طرح های صندلی راک به مدل های چوبی محدود نیست و به صورت مکانیزم پاف دار ساخته می شوند. مهمترین عاملی که باعث گردیده همچنان از خرید صندلی راک استقبال گردد، ایجاد حس آرامش و راحتی خاصی است که برای فرد مهیا می سازد. عامل اصلی حرکت گهواره ای شکل صندلی راک، نحوۀ طراحی پایه های صندلی به صورت خمیده می باشد، در نتیجه به فرد امکان حرکت به سمت جلو و عقب را می دهد. جهت آشنایی بیشتر با مدل های صندلی راک می توانید به فروشگاه بهسازان چوب مراجعه نمائید.

قیمت انواع صندلی راک چوبی

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، امروزه تنوع زیادی از صندلی راک را می توان در سطح بازار مشاهده نمود ولی ماهیت نوستالژی بودن این صندلی، موجب شده همچنان افراد زیادی علاقه مند به خرید صندلی راک کلاسیک چوبی با مدل قدیمی هستند. در عصر حاضر همچنان صندلی های راکینگ طرفداران خاص خود را دارد و جهت استراحت، صرف چای، مطالعۀ کتاب و یا تماشای تلویزیون از راحتی صندلی راک استفاده می کنند.

اگر طرفدار طراحی دکوراسیون به سبک روستیک هستید، خرید صندلی راک برای مقابل شومینه، داخل تراس و یا گوشۀ دنجی از فضای سالن پذیرایی و اتاق می تواند جلوه ای خاص به نمای دکوراسیون داخلی ببخشد. بدین ترتیب اگر به دنبال صندلی راحتی در فضای منزل خود هستید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، پس از مشاهده و بررسی محصولات فروشگاه، مناسب ترین صندلی راک را برای استراحت خود و یا عزیزانتان تهیه نمائید. فروش کتابخانه خانگی توسط این مجموعه با کیفیت بسیار بالا انجام می گیرد. 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()