میلگرد استیل یکی دیگر از محصولات خام آلیاژ استنلس استیل به شمار می رود. تولید میلگرد استیل بر اساس گریدهای مختلف این آلیاژ صورت می گیرد که در نتیجه توانسته اند محصولاتی با کیفیت تولید و به بازار عرضه نمایند. امروزه در داخل کشور نیز شاهد تولید میلگرد استیل می باشیم و این مسئله به نوعی باعث کاهش قیمت میلگرد استیل در سطح بازار شده است. هنگام خرید میلگرد استیل باید به موارد متعددی منجمله نوع، کیفیت، مدل و مشخصه های فیزیکی آن اشاره نمود. به عنوان مثال قیمت خرید میلگرد استیل شاخه 6 متری ممکن است بیشتر از میلگرد استیل شاخه 4 متری باشد که البته ارتباط مستقیم با مدل میلگرد نیز خواهد داشت. جهت تهیۀ انواع میلگرد استیل با گریدهای رایج 304، 420، 316 و ... می توانید با واحد فروش استیل راشا تماس بگیرید و پس از هماهنگی های لازم، می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری سفارش خرید خود را ثبت نمائید.

سفارش حضوری و غیر حضوری انواع میلگرد استیل

از ویژگی های بارز میلگرد استیل می توان به خواص ضد آب بودن، دوام بالا، درخشندگی، سطح صیقلی و نگیر بودن یا همان ضد زنگ بودن آن اشاره نمود. میلگرد استیل و هر آلیاژ دیگری با علامت "فی" مشخص می گردد که عاملی جهت تعیین سطح مقطع و یا قطر میلگرد است. فروش میلگرد استیل در مدل های ساده و آجدار صورت می گیرد.

جهت آنالیز میلگرد استیل ساده از شاخص های مختلفی استفاده می شود که نقش تعیین کننده ای بر روی میزان اندازه گیری میلگرد تأثیرگذار خواهد بود. برند، نوع شاخص استاندارد، نوع، حالت، سایز و وزن از جمله موارد مهم و اساسی هستند که بر روی قیمت میلگرد تأثیرگذار می باشد. در نتیجه صنایع مختلف می توانند متناسب با نوع محصولاتی که تولید می کنند، از مزایای میلگرد استیل در ابعاد مختلف بهره گیرند. در همین راستا جهت خرید میلگرد استیل مانند  خرید میلگرد استیل 420 می توانید از طریق مجموعۀ استیل راشا اقدام نمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()