دستکش کار یکی دیگر از تجهیزات ایمنی است که کاربرد گستردۀ آن را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود. به عبارتی افراد با نوع آسیب و خطرات احتمالی که ممکن است حین انجام کار با آنها مواجه شوند، اقدام به خرید دستکش کار استاندارد می نمایند. فروش دستکش کار در دسته بندی متفاوت صورت می گیرد چون ارتباط مستقیم با نوع خطرات حاضر در موقعیت خواهد داشت. فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات ایمنی در حال فعالیت می باشد و توانسته بر حسب نیاز مصرف کنندگان انواع دستکش کار پارچه ای، لاتکس، چرمی، پلاستیکی، دستکش کار نسوز، جوشکاری و ... را با برندهای ایرانی در سایزهای مختلف عرضه نمایند.

فاکتورهای کلیدی جهت خرید دستکش کار

متناسب با خطراتی که هر حرفه می تواند سلامت دستان فرد را تحت تأثیر قرار دهد، مناسب ترین دستکش کار را تهیه نمایند. افرادی که در حرفۀ آتش نشانی فعالیت می کنند، می توانند پرسنل خود را با دستکش کار مخصوص آتش نشانی که دارای قابلیت نسوز هستند، تجهیز نمایند.

کاربرد، جنس، طراحی و ابعاد از جمله موارد مهم و اساسی هستند که تأثیر مستقیم بر روی انتخاب و خرید دستکش کار خواهد داشت. متناسب با فعالیت های مختلف، انتخاب نوع دستکش کار تأثیر مستقیم بر روی نحوۀ عملکرد فرد خواهد داشت. از مواد اولیه و متریال متفاوتی جهت تولید دستکش کار استفاده می شود که می توان به مواد پلیمری، بافت فلزی، پارچه کتان، چرم، مواد پلاستیکی، پنبه و ... اشاره نمود. در نهایت به مجموعه های تولید کننده کمک می کند که بتوانند انواع دستکش ایمنی با خواص ضربه گیری، ضد الکتریسیته، ضد اسید، عایق، ضد آب، نسوز، ضد برش و .. را تولید نمایند. جهت سفارش خرید تجهیزات ایمنی مانند دستکش کار استاندارد می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نموده و از میان محصولات فروشگاه، مناسب ترین تجهیزات ایمنی را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمائید.

 فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()