جهت تولید کفش نگهبان از مواد اولیۀ درجه یک و مرغوب استفاده می شود تا مقاومت بالایی در برابر خطرات احتمالی حین انجام فعالیت های سنگین کاری داشته باشند. ریزش مواد اسیدی خورنده، سقوط اجسام سنگین بر روی پا، برخورد پا با وسایل نوک تیز و برنده، مواجه با دمای بالا و ... برخی از موارد مهم و اساسی هستند که هنگام خرید کفش نگهبان باید در نظر گرفته شود. عمدتاً جهت تولید کفش نگهبان از ورق های فولادی جهت ساخت پنجۀ کفش کار استفاده می شود که در این صورت مقاومت پنجۀ کفش در برابر برخورد با اشیاء سنگین افزایش می یابد. فروشگاه رادین ایمن به صورت تخصصی در حوزۀ فروش تجهیزات ایمنی منجمله انواع کفش ایمنی در حال فعالیت می باشد و می توانند متناسب با نیاز مشاغل مختلف، تجهیزات ایمنی استاندارد و با کیفیت را تهیه و عرضه نمایند.

عوامل تعیین کنندۀ قیمت کفش نگهبان

بدون شک جنس، مدل و برند سه عامل اصلی تعیین قیمت کفش نگهبان به شمار می رود. در نتیجه صاحبان صنایع می توانند متناسب با موقعیت های مختلف که امکان بروز سوانح آسیب زا وجود دارد، می توانند کفش ایمنی مناسبی را تهیه نمایند. عمدتاً از مواد پی وی سی جهت ساخت کفی کفش نگهبان استفاده می کنند تا کفش دارای قابلیت انعطاف پذیری بالا، خواص ضد لغزش، ضد الکتریسیته ساکن، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و حرارت بالا داشته باشد. حادثه خبر نمی کند و این مسئله موجب شده تا بیش از گذشته نسبت به تأمین تجهیزات ایمنی در محل کار توجه گردد.

ایمنی کامل، راحتی کفش، کفی ضد لغزش، وزن سبک، بهداشتی بودن کفش و همچنین قابلیت تنفس پذیری پا از جمله شاخص های اصلی کفش ایمنی نگهبان محسوب می شود. جهت  خرید کفش کار نگهبان با شاخص های استاندارد می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 220
نمایش همه
علاقه مندی ها ()