تابلوسازی مخاطبان زیادی را به خود جذب می کند و توانسته بیش از پخش تراکت و علامیه های تبلیغاتی نظر بینندگان و عابرین پیاده را به خود جذب کند. در همین راستا بیش از گذشته سبک های تابلوسازی افزایش یافته است. از تکنیک و مصالح متفاوتی جهت ارائه خدمات تابلوسازی استفاده می کنند. یک سری نکات مهم وجود دارد که هنگام تابلوسازی تبلیغاتی باید رعایت گردد که در این صورت سرعت انتقال پیام به بینندگان افزایش پیدا می کند. استفاده از سبک طراحی گرافیکی قوی در طراحی تابلوهای تبلیغاتی توانسته بیش از روش های قدیمی، باعث جلب نظر بینندگان گردد. امروزه جهت تابلوسازی چلنیوم، تابلوسازی حروف برجسته، تابلوسازی استیل و کامپوزیت از طرح های گرافیکی با جلوه های نورپردازی استفاده می شود و به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار است. برای مشاهدۀ برخی از نمونه کارهای سبک جدید تابلوسازی تبلیغاتی می توانید به سایت گروه تابلوسازی راما مراجعه نمائید.

مهمترین نکات در امور تابلوسازی

هر چه اجرای گرافیکی که جهت انواع تابلوسازی در نظر گرفته می شود، کاملاً منطقی باشد، بدون تردید نظر هر بیننده ای را به خود جذب می کند و بیننده را بیشتر به خود جذب می کند. امروزه طراحان و مجریان ساخت تابلوهای تبلیغاتی تلاش می کنند، با بهره گیری از ابزارآلات و متریال جدید، سبک های متفاوتی از تابلوسازی را انجام داده و بدین وسیله با خلاقیت و ایده های هنری نظر بینندگان را جهت توجه به تابلو جلب نمایند. سبک طراحی و ساخت تابلوسازی سه بعدی بیش از تابلوهای تبلیغاتی قدیمی شیک و زیبا می باشد. یک تیم حرفه ای تابلوسازی با بهره گیری از ایده های خلاقانه ذهنی و هنری تلاش می کنند با بهره گیری منطقی از هر کدام از ابزارآلات بتوانند طراحی تابلوسازی به سبک جدید را انجام داده و رضایت مندی مشتریان را بیش از پیش جلب نمایند.

امروزه کلیۀ مشاغل که در حال فعالیت هستند، می توانند متناسب محل کسب و کار خود، مناسب ترین طرح تابلوسازی را جهت بهتر دیده شدن و تبلیغات حرفۀ خود سفارش دهند. جهت سفارش دهی انواع تابلوسازی با سبک های جدید توسط  تابلوساز ماهر می توانید با گروه تابلوسازی راما تماس حاصل فرمائید.

گروه تابلوسازی راما

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژ وزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 216
نمایش همه
علاقه مندی ها ()