همواره مسیر رشد و توسعه برای بنگاه های نوپا هموار می باشد ولی جهت کسب موفقیت در چنین پروژه هایی، لزوم به رعایت یک سری نکات مهم است که تحت گزارشات طرح توجیهی گردآوری می شود. ایجاد یک پلن کلی نسبت به یک کسب و کار و پروژه ای که برخی از افراد علاقه مند به سرمایه گذاری بر روی آن هستند، ضرورت دارد. در واقع نگارش طرح توجیهی پیش از آغاز یک پروژه، می تواند مانع از اجرای یک سری فعالیت های غیر ضروری گردد. ضمن آنکه افراد اهل فن می توانند با بررسی تمام جنبه های کاری، فرد سرمایه گذار را از آیندۀ کاری پروژه ای که قصد راه اندازی آن را دارند، مطلع سازند. جهت دریافت هر گونه خدمات مشاوره ای و همچنین نگارش انواع طرح توجیهی سفارشی می توانید با مشاورین تخصصی گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس حاصل فرمائید.

تجزیه و تحلیل بازار و تهیۀ گزارشات طرح توجیهی مانند طرح توجیهی مرغ گوشتی یکی از اقدامات مهم و اساسی است که پیش از آغاز عملی فعالیت های یک سرمایه گذار باید انجام شود. به طور کلی استفاده از این امکانات به سرمایه گذاران کمک می کند تا از احداث یک سرمایه گذاری ناموفق جلوگیری کنند. هنگام تهیۀ گزارشات طرح توجیهی، اطلاعات آماری و تخصصی در حوزۀ میزان گردش سرمایه، میزان عرضه و تقاضای بازار، زمان بازگشت سرمایه، تعیین محل اجرای پروژه، وسعت پروژه، تعیین میزان سرمایۀ اولیه، نوع تجهیزات و ابزارآلات مناسب، تعیین وسایل نقلیۀ مناسب و ... به صورت کاملاً تخصصی جمع آوری می شود.

سرمایه گذاران به صورت بالقوه نمی توانند از آیندۀ کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارند، آگاه شوند. به همین دلیل یک تیم کاری مجرب تلاش می کنند با بهره گیری از نیروی تخصصی مجرب بتوانند طرح توجیهی اختصاصی را متناسب با مشاغل مختلف انجام دهند. جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص اجرای یک کسب و کار جدید و یا تولید یک محصول جدید می توانید از خدمات حرفه ای گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا بهره مند گردید.

  گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()