برش لیزر از تکنولوژی های جدید به شمار می رود که می توان از مزایای آن در صنایع مختلف استفاده نمود. دستگاه برش لیزر توانسته تحول بزرگی در صنعت تولید محصولات فلزات بوجود آورد چون از دقت و سرعت بالایی برخوردار است. در نتیجه با به کارگیری از امکانات دستگاه برش لیزر فلزات می توان در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از ورق های فلزی را به طور دقیق بر اساس یک طرح و الگوریتم با ضخامت متفاوت برش داد. مجموعۀ برش لیزر نیک نیز به عنوان یکی از مراکز پیشرو در حوزۀ خدمات برش لیزر فلزات در حال فعالیت می باشد و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات برش لیزر به مشتریان گرامی در صنایع مختلف می باشد.

در عصر حاضر بدون استفاده از خدمات مراکز برش لیزر نمی توان در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی کالا را تولید نمود چون برش فلزات به روش سنتی بسیار زمانبر و پر هزینه می باشد ولی امروزه شاهد رشد و توسعۀ صنایع مختلف از جمله خودروسازی، تولید لوازم خانگی، ساخت تجهیزات صنعتی، تولید قطعات خودرو و ... می باشیم. 

مزایای مهم استفاده از خدمات برش لیزر فلزات

از مهمترین مزایای بهره گیری از خدمات برش لیزر می توان به افزایش سرعت تولید در صنایع مختلف اشاره نمود. علاوه بر آنکه میزان دقت برش قطعات فلزی نسبت به گذشته بهبود یافته است و امکان اجرای پیچیده ترین طرح و الگوریتم بر روی هر گونه ورق فلزی وجود دارد. با توجه به امکانات پیشرفته ای که دستگاه های برش لیزر از آن برخوردار هستند، وجود اپراتور ماهر نیز می تواند به افزایش دقت و سرعت فرآیند برش لیزر فلزات کمک چندانی نماید.

امروزه استفاده از خدمات مراکز برش لیزر مانند خدمات برش لیزر آلومینیوم توانسته ایده پردازی و خلاقیت تولید کنندگان را در صنایع مختلف بهبود ببخشد و بدین وسیله شاهد تنوع محصولات تولیدی در اشکال و طرح های متنوع می باشیم. جهت اطلاع از هزینۀ برش لیزر انواع فلزات می توانید با کارشناسان فنی مجموعۀ برش لیزر نیک تماس حاصل فرمائید و هماهنگی های لازم را به صورت غیر حضوری و یا حضوری انجام دهید.

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()