ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از دستگاه های پخش کننده در دنیای دیجیتال شناخته می شود. به طور کلی از مزایای دستگاه های پروژکتور جهت نمایش تصاویر بر روی پردۀ نمایشگر در ابعاد بزرگ استفاده می شود. قابلیت اصلی دستگاه های ویدئو پروژکتور ناشی از اجزای اصلی دستگاه که عبارتند از لنز و لامپ است صورت می گیرد. دستگاه های پروجکشن به عنوان یکی از ابزارآلات الکترونیکی در دنیای دیجیتال شناخته می شود و دارای قابلیت دریافت سیگنال های صوتی و تصویری از طریق پورت های وردی می باشد و در نهایت می تواند پس از پردازش سیگنال های دریافتی تصاویر را بر روی پرده های نمایشگر پخش نماید. پردۀ نمایشگر دستگاه های پروژکتور معمولاً به رنگ سفید و نقره ای است که می توانند در محیط تاریک جهت نمایش داده های تصویری از مزایای آن استفاده نمایند. جهت خرید ویدئو پروژکتور ارزان با امکانات پیشرفته می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید.

فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از مراکز تولید کنندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور توانسته فعالیت خود را آغاز نمایند و بدین وسیله نسخه های جدید انواع ویدئو پروژکتور اندرویدی را با قابلیت های پیشرفته تولید و به بازار داخل عرضه نمایند. خرید مینی ویدئو پروژکتور را به صورت اینترنتی از سایت انجام دهید. 

امروزه سازندگان دستگاه های ویدئو پروژکتور توانسته با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، قابلیت های جدیدی به این دستگاه بی افزایند که در نتیجه به کارگیری از ویدئو پروژکتور برای افراد بسیار راحت تر شده است. در لیست دستگاه های ویدئو پروژکتور یپشرفته، امکان خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار جیبی برای عموم مشتریان فراهم می باشد. در این صورت می توانند ارتباط بدون کابل میان دستگاه های پروژکتور را با دیگر دستگاه های منبع دیجیتالی فراهم سازند. مدارس، دانشگاه ها، مؤسسات دولتی و خصوصی، سالن های آمفی تئاتر، مکان های برگزار کنفرانس و همایش و افرادی که علاقه مند به ایجاد فضای سینمای خانگی در محل مسکونی خود می باشند، می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا از میان محصولات این برند معتبر، بهترین ویدئو پروژکتور را با قیمت ارزان و قابلیت های پیشرفته همراه با گارانتی سفارش دهید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 197
نمایش همه
علاقه مندی ها ()