چه زمانی به تعمیرکار تردمیل نیاز داریم؟

همان طور که می‌دانید، یکی از بهترین لوازم ورزشی برای ورزشکاران و طرفداران ورزش در خانه، تردمیل می‌باشد. در صورتی که این وسیله ورزشی دچار عارضه شود، نیاز داریم تا از تعمیرکار تردمیل کمک بگیریم. زمانی اسپرت، یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات تعمیر تردمیل می‌باشد. کارشناسان زمانی اسپرت، می‌توانند تمام مشکلات موجود در تردمیل شما را در اسرع وقت رفع کنند.  تعمیرکار تردمیل حرفه ای باید با تمامی اصول عیب یابی و تعمیر تردمیل آشنا باشد تا بتواند مشکل پیش آمده را رفع کند.

زمانی که تردمیل شما به هر دلیلی، حرکت نکند و صداهای عجیب و غریبی از تسمه و نوار نقاله و موتورش بدهد، حتما باید این موضوع را به یک تعمیرکار تردمیل اطلاع داد. شما می‌توانید مشکل تردمیل خود را با تعمیرکاران زمانی اسپرت در میان گذاشته تا آن ها نیز در اولین فرصت، بتوانند ایرادات پیش آمده را رفع کنند.

مواردی که شامل تعمیرات تردمیل می‌شوند

وقتی که مشکل تردمیل خود را با کارشناسان زمانی اسپرت در میان می‌گذارید، آن ها جنبه های مختلفی را بررسی می‌کنند تا به نتیجه برسند. برای مثال، برق آن را چک می‌کنند، تنظیماتش را راه اندازی مجدد می‌کنند و ... . مواردی که ممکن است تعمیرات تردمیل را در بر بگیرد می‌تواند شامل تعمیر موتور اصلی تردمیل، سنسور های تشخیص سرعت تردمیل، موتور شیب، قطعات موجود بر روی صفحه تردمیل و ... باشد. زمانی که با روشن نشدن تردمیل رو به رو می‌شوید ممکن است دلایل مختلفی را مورد بررسی قرار دهید. اما در صورتی که نتوانستید ایراد را رفع کنید، باید از کارشناسان زمانی اسپرت برای سرویس تردمیل کمک بگیرید تا بتوانند به صورت تخصصی، مشکل را بررسی کرده و نسبت به رفع ایراد اقدام کنند. همیشه سعی کنید که هیچوقت خودتان اقدام به تعمیر تردمیل نکنید و آن را به تعمیرکار تردمیل بسپارید. زیرا ممکن است به سایر قطعات آن نیز آسیب های جبران ناپذیری برسانید.

 زمانی اسپرت

آدرس: بزرگراه جلال آل احمد – خیابان ارمکان 3 – زیر پل یادگار امام

پاساژ پاسارگاد – طبقه اول – واحد 103-31

کد پستی: 1463646935

تلفن تماس:  09353333397 – 02166789281 – 09127666385

دفتر مرکزی: 02166789281

پست الکترونیک: zamanisports@gmail.com

لینک تلگرام:

https://telegram.me/mostafazamanian

لینک اینستاگرام:

https://instagram.com/mostafa.zamanian

مراجعه حضوری همه روزه از ساعت 9 صبح تا ساعت 7 بعد از ظهر با هماهنگی قبلی

با تشکر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 190
نمایش همه
علاقه مندی ها ()