ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه های پخش کننده ای است که کاربرد آن را می توان در محیط های آموزشی، مجموعه های برگزار کنندۀ کنفرانس و همایش، اتاق فکر و ... ملاحظه نمود. فروش ویدئو پروژکتور جیبی در مدل های مختلف صورت می گیرد که ارتباط مستقیم با مشخصات فنی دستگاه دارد و متناسب با مصارف مختلف، به سهولت می توان مناسب ترین دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمود. از کاربری های عمدۀ دستگاه ویدئو پروژکتور می توان به تماشای فیلم و سریال، اتصال به دستگاه کنسول بازی، نمایش فایل های داکیومنت و ارائه مطالب علمی و پژوهشی توسط نرم افزارهای کامپیوتری اشاره نمود. فروش ویدئو پروژکتور جیبی در سایت در مدل های متنوع انجام می شود. 

سفارش آنلاین ویدئو پروژکتور جیبی همراه با گارانتی

فروشگاه نیزار کالا به صورت تخصصی در حوزۀ ساخت و فروش دستگاه های ویدئو پروژکتور فعالیت دارد و توانسته به اقتضای نیاز بازار، انواع ویدئو پروژکتور پرتابل را تهیه و عرضه نمایند. در حال حاضر تنها مؤسسات و سازمان ها نیستند که جهت خرید ویدئو پروژکتور اقدام نمایند. از این رو تولید و فروش ویدئو پروژکتور جیبی توانسته بیش از دستگاه های پروژکتور قدیمی نظر افراد را به خود جلب نماید. حمل و جابجایی ویدئو پروژکتور جیبی نسبت به نسخه های قدیمی بسیار راحت می باشد و افراد به سهولت می توانند از مزایای دستگاه های پروژکتور در موقعیت های مختلف جهت پخش تصاویر در ابعاد بزرگ استفاده نمایند. فروش ویدئو پروژکتور T22 در سایت با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

برای برخی از افراد انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور جیبی کار آسانی نمی باشد چون ارتباط مستقیم با مشخصات فنی که دستگاه ها از آن برخوردار است، دارد. کنتراست بالا، نمایش تصویر با رزولوشن بالا، طول عمر لامپ و باتری، نوع لنز، نوع پورت های ورودی و خروجی قابل پشتیبان از جمله موارد مهمی هستند که در انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور جیبی تأثیرگذار می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهدۀ مشخصات فنی محصولات، می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()