اتصالات upvc کاربرد گسترده ای در صنایع متعددی از جمله ساختمانی و صنعتی دارد. علت اصلی استقبال از خرید اتصالات upvc به دلیل مزایای عمدۀ آنها می باشد که عبارتند از بهداشتی بودن این نوع لوله و اتصالات، عدم ایجاد رسوب و زنگ زدگی، استحکام بالا در برابر برخورد با مواد شیمیایی و کلر، ایجاد آب بندی مطمئن و بدون نشتی، نصب آسان و فوری، قیمت ارزان، طول عمر بالا، تنوع محصولات و کاربرد آنها، داشتن استحکام در برابر تغییر دمایی و قابلیت بازیافت می باشد. فروش اتصالات upvc  از طریق سایت با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

در همین راستا صنایع مختلف همچنان جهت راه اندازی برخی از خطوط لوله کشی انتقال سیالات از مزایای لوله و اتصالات upvc بهره می گیرند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی انواع اتصالات یو پی وی سی upvc می توانید با کارشناسان فروش شرکت نوژان پایپینگ مشورت نمائید.

عوامل تعیین کنندۀ قیمت اتصالات upvc

تولید کنندگان توانسته اند متناسب با نیاز صنایع مختلف و راه اندازی خطوط لوله کشی، انواع اتصالات upvc را تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. در نتیجه صاحبان صنایع به سهولت می توانند متناسب با پروژه های مختلف انواع لوله و اتصالات یو پی وی سی را بر اساس استانداردهای اروپایی و معتبر با برندهای معروف تهیه نمایند. احداث شبکه های آبرسانی تحت فشار، راه اندازی سیستم های تصفیه خانه آب و فاضلاب، مجموعه های استخر و جکوزی، ساخت آکواریوم های بزرگ، پارک های آبی، راه اندازی سیستم های آبیاری، صنایع کشاورزی، صنایع مواد غذایی و تولید انواع نوشیدنی، صنایع تولید مواد شیمیایی و پتروشیمی، راه اندازی تأسیسات زیردریایی و ... برخی از موارد کاربرد عمدۀ لوله و اتصالات upvc با مشخصات فنی متفاوت به شمار می رود. جهت دریافت لیست قیمت خرید اتصالات upvc پیمتاش و... می توانید با دفتر فروش مجموعۀ گروه نوژان پایپینگ تماس حاصل فرمائید و به صورت اینترنتی نیز می توانید سفارش مورد نظر خود را ثبت نمائید.

 شرکت نوژان پایپینگ 

آدرس : تهران -خیابان خیام شمالی-کوچه افخمی-پاساژ110 -زیرزمین -پلاک25

کد پستی : 1114816456

وبسایت .www.upvc-pipe.com

ایمیل: info@upvc-pipe.com

تلفن : 0213390227  همراه:09126155131  تلفکس :02133985237

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 241
نمایش همه
علاقه مندی ها ()