اتصالات upvc پیمتاش در مدل و اندازه های مختلف تولید و عرضه می شود. فروش اتصالات upvc پیمتاش در دسته بندی محصولات ترکیه ای در سراسر کشور صورت می گیرد. برند پیمتاش از جمله برندهای معروف و شناخته شده در حوزۀ محصولات اتصالات به شمار می رود و صنایع مختلف به دلیل مزایای عمده ای که اتصالات یو پی وی سی پیمتاش ترکیه دارند جهت اتصالات لوله کشی upvc در ابعاد مختلف استفاده می نمایند. شرکت نوژان پایپینگ به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ مشاوره و فروش اتصالات upvc پیمتاش با برندهای معتبر در بازار ایران فعالیت دارد.

مزایای خرید اتصالات یو پی وی سی پیمتاش

امروزه خرید اتصالات upvc پیمتاش ترکیه متقاضیان زیادی دارد چون از متریال مرغوب و تنوع بالا برخوردار است. امروزه صاحبان صنایع ساختمانی و صنعتی توانسته اند جهت راه اندازی خطوط لوله کشی از مزایای انواع اتصالات یو پی وی سی پیمتاش بهره گیرند. این نوع اتصالات به صورت رزوه ای و چسبی به دیگر تجهیزات لوله کشی متصل می شود. قیمت اتصالات upvc پیمتاش به سایز و مشخصات فنی هر یک از اتصالات بستگی دارد. در نتیجه مجموعه هایی که قصد تهیۀ لوله و اتصالات یو پی وی سی دارند، می توانند از تنوع محصولات برند پیمتاش ترکیه استفاده نمائید. این مجموعۀ معتبر توانسته با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب، انواع لوله و اتصالات upvc را بر اساس استانداردهای اروپایی تولید و به بازار جهانی عرضه نمایند.

اگر نیازمند به خرید اتصالات upvc پیمتاش ترکیه جهت راه اندازی خطوط لوله کشی پلی اتیلن هستید، می توانید از خدمات گروه نوژان پایپینگ بهره مند گردید. این مجموعۀ معتبر به صورت تخصصی در حوزۀ عرضۀ انواع لوله و اتصالات upvc در سراسر کشور فعالیت دارد و قادر به ارسال سریع محصولات به سراسر ایران می باشد.

 شرکت نوژان پایپینگ 

آدرس : تهران -خیابان خیام شمالی-کوچه افخمی-پاساژ110 -زیرزمین -پلاک25

کد پستی : 1114816456

وبسایت .www.upvc-pipe.com

ایمیل: info@upvc-pipe.com

تلفن : 0213390227  همراه:09126155131  تلفکس :02133985237

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()