نایلون حبابدار، در سال 1957، هنگامی که دو مخترع به نام‌های مارک شاوان و آلفرد فیلدینگ در تلاش بودند تا یک نایلون پلاستیکی سه بعدی ایجاد کنند، شکل گرفت. هر چند آزمایش این محققان جهت تولید این ماده سه بعدی، با شکست مواجه شد! با این حال، نتیجه آن، کشف پوششی حبابی بود که امروزه از آن به عنوان یک نایلون محافظتی استفاده می‌کنیم. لازم به ذکر است که بسته به نوع و کیفیت مواد اولیه تشکیل دهنده نایلون حبابدار، این محصول در طیف لیست قیمت نایلون حبابدار مختلفی به بازار عرضه می‌شود و پیشنهاد می‌کنیم جهت دسترسی به لیست قیمت نایلون حبابدار، از محصولات باران پلاست دیدن نمایید.

کاربرد نایلون حبابدار

هدف از نایلون حبابدار این است که از یک کالا به هنگام حمل و نقل یا جابجایی ، محافظت لازم را به عمل آورد. لازم به ذکر است که امروزه، تولیدکنندگان امکان ایجاد انواع «سفارشی» این نایلون‌ها را  جهت کاربرد پوششی در انواع خاصی از محصولات، فراهم ساخته‌اند. به عنوان مثال، تجهیزات الکترونیکی اغلب به سطح حفاظتی بیشتری نیاز دارند و بنابراین نایلون‌های حبابدار خاصی از جنس پلاستیک ضد الکتریسیته ساکن، بایستی مورد استفاده قرار گیرند. چرا که الکتریسیته ساکن می‌تواند به قطعات حساس تجهیزات الکترونیکی آسیب رسانیده و یا از بین ببرد. در همین راستا، قیمت این نایلون‌ها، بر اساس جنس و هدف کاربرد متفاوت بوده و شما می‌توانید جهت اطلاع از طیف قیمت خرید نایلون حبابدار ، با کارشناسان باران پلاست ارتباط گیرید.

بهترین قیمت نایلون حبابدار

در نهایت لازم به یادآوری است که مجموعه باران پلاست به دلیل عرضه مستقیم و حذف هزینه‌های جانبی واسطه‌گری همچون حمل و نقل و ... توانسته است مناسب‌ترین قیمت نایلون حبابدار را برای محصولات خود در نظر گیرد. به بیانی دیگر، باران پلاست به عنوان بهترین مرکز عرضه و توزیع نایلون حبابدار، از جمله مراکز شناخته شده در توزیع نایلون‌های با کیفیت و خوش قیمت می‌باشد. شما نیز جهت اطلاع از بهترین قیمت نایلون حبابدار می‌توانید با کارشناسان این مرکز تماس حاصل نمایید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()