میز جلو مبلی از جمله میزهای پرفروش در دسته بندی تجهیزات خانگی به شمار می رود. امروزه چیدمان سرویس مبل بدون خرید میز جلو مبلی غیر ممکن است چون این نوع میز، گزینۀ مناسبی جهت قرار دادن وسایل شخصی، ظروف پذیرایی از میهمانان، قرار دادن کنترل، کتاب و ... می باشد. بدین وسیله افرادی که بر روی کاناپه و یا مبل می نشینند، می توانند از مزایای میز جلو مبلی استفاده نمایند. از ویژگی های مهم این نوع میز می توان به وزن سبک، تنوع طرح و رنگبندی، قیمت مناسب و تنوع ابعاد و ... اشاره نمود. بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به خرید میز مبل ارزان هستند، به سهولت می توانند کالای مورد نیاز خود را با متریال مختلف تهیه نمایند.

فروشگاه دیجی چوب به عنوان یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ فروش عمدۀ مصنوعات و لوازم چوبی خانگی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته امکان خرید انواع میز جلو مبلی، میز ناهار خوری، میز تلویزیون و ... را برای عموم مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است.

عوامل مهم در انتخاب و خرید میز جلو مبلی

در حال حاضر در سطح بازار شاهد فروش میز ناهار خوری و انواع میز جلو مبلی در طرح و رنگبندی متفاوت می باشیم. کلاسیک، ویکتوریایی، سنتی، مدرن و روستیک از جمله دسته بندی اصلی میزهای جلو مبلی به شمار می روند.

این در حالی است که طبقه بندی میز جلو مبلی از نظر جنس عبارتند از میز جلو مبلی چوبی، میز جلو مبلی MDF، میز جلو مبلی استیل، میز جلو مبلی سنگ و استیل، میز جلو مبلی آینه ای، میز جلو مبلی لمسه، میز جلو مبلی ترکیبی و ... می باشیم. بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به خرید میز جلو مبلی هستند می توانند از میان محصولات عرضه شده به بازار، مناسب ترین میز جلو مبلی مورد پسند خود را متناسب با مدل و رنگ بندی مبلمان و سبک چیدمان و تجهیزات خانگی خریداری نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی فروشگاه دیجی چوب مراجعه نموده و متناسب با سلیقۀ شخصی، به صورت آنلاین میز جلو مبلی ارزان و مناسب مورد پسند خود را سفارش دهید.

  فروشگاه دیجی چوب

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 197
نمایش همه
علاقه مندی ها ()