جهت خرید پارچه مبلی توجه به جنس پارچه حائز اهمیت است چون تأثیر مستقیم بر روی دوام و طول عمر مبلمان خواهد داشت. با صرف نظر از اینکه مبلمان در چه محیطی مورد استفاده قرار گرفته می شود، نوع پارچه مبلی نقش بسزایی در ماندگاری و عدم فرسودگی مبلمان دارد. تماس مکرر، تابش مستقیم نور خورشید و ریختن نوشیدنی و ... برخی از مواردی هستند که هنگام خرید مبلمان باید در نظر گرفته شوند. دسته بندی اصلی پارچه های مبلی بر اساس نوع الیاف عبارتند از پارچه مبلی با الیاف طبیعی و پارچه مبلی با الیاف مصنوعی می باشند. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های ظاهری و ساختاری متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند. در نتیجه جهت انتخاب و خرید پارچه مبلی با کیفیت می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه دیجی چوب تماس حاصل فرمائید، مشورت نموده و به صورت آنلاین سفارش دهید.

فروشگاه دیجی چوب به صورت تخصصی در زمینۀ فروش تجهیزات خانگی فعالیت دارد و توانسته شرایط مناسبی برای خرید پارچه مبلی برای تولید کنندگان مبلمان فراهم نموده است. در لیست محصولات این فروشگاه معتبر می توانید پارچه مبلی کتان، پارچه مبلی وسکوز ریون، پارچه مبلی لینن، پارچه مبلی پلی استر، پارچه مبلی ریون و ... را تهیه نمائید. برای اطلاع از قیمت  خرید مبل سلطنتی به سایت دیجی چوب مراجعه نمایید. 

نکات مهم خرید پارچه مبلی

پارچه مبلی کتان مقاومت بالایی در برابر سایش و تغییر رنگ دارد. از این رو خیلی از تولید کنندگان خواستار خرید این نوع پارچه مبلی هستند. قابل شستشو بودن، تنوع رنگ، عدم ایجاد لکه و چین و چروک، انعطاف پذیری بالا، درخشندگی، امکان شستشو و نظافت آسان سطوح پارچه از ویژگی های مهم پارچه مبلی به شمار می رود. بدین وسیله انتخاب و خرید پارچه مبلی نیاز به توجه و بررسی بیشتری دارد. از ویژگی های مهم پارچه مبلی ویسکوز ریون می توان به جذب بالای رطوبت اشاره نمود که البته مقاومت پایینی نسبت به رطوبت دارد ولی استحکام بالایی در برابر ساییدگی دارد و بسیار نرم و لطیف می باشد که البته زود چروک می شود و با ترکیب الیاف مصنوعی همچون نایلون و پلی استر تولید می شوند. 

  فروشگاه دیجی چوب

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 208
نمایش همه
علاقه مندی ها ()