کنسول چیست و چه کاربردی دارد؟

 پیش‌ از این‌ که بخواهیم درباره خرید یا عدم خرید آینه کنسول صحبت کنیم، ابتدا باید توضیحاتی در خصوص این محصول بدهیم. اصولاً کنسول بهسازان چوب کاربردهای گسترده‌ای دارد. میز کنسول نوعی میز است که تاثیر بسزایی در زیبایی محیط دارد. می‌ توان آن را به‌ همراه آینه در قسمت‌های مختلف خانه اعم از اتاق‌خواب، سالن پذیرایی، نشیمن و ... قرار داد. کنسول بهسازان چوب تنها جنبه زیبایی ندارد و نقش مهمی را در چیدن وسایل و لوازم گوناگون علی‌الخصوص لوازم آرایش بانوان ایفا می‌کند. می‌توانید روی آن محصولاتی مانند ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی قرار دهید. قسمت پایینی آینه کنسول نیز اگر دارای کمد باشد، برای نگهداری برخی لوازم مناسب است.

 ابعاد آینه کنسول

 همه خانه ها دارای اندازه و مساحت یکسان نیستند. برخی کوچک‌تر و برخی بزرگتر اند.  به‌ همین دلیل نیاز است که لوازم و تجهیزات هر خانه متناسب با ابعاد آن باشد. دقت کنید که حین انتخاب کنسول بهسازان چوب، ابعاد آن با فضای داخلی شما تناسب داشته باشد. اگر محیط کوچکی دارید، سعی کنید آینه کنسول کوچک‌ ابعادی را انتخاب کنید. در حالی‌ که فضای داخلی شما وسیع است، کنسولی در ابعاد بزرگ خریداری کنید. خرید کمد لباس از بهسازان چوب را با تنوع بالا انجام دهید.

ممکن است گمان کنید آینه کنسول بهسازان چوب همان میز توالت است. در حالی‌ که این دو محصول با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. میز توالت بیشتر نقش کاربردی دارد. در صورتی‌ که آینه کنسول هم جنبه زیبایی و هم جنبه کاربردی بالایی را به خود اختصاص می‌دهد. بعضی از انواع کنسول دارای کشو بوده و برخی دیگر بدون کشو تولید می‌شوند. انتخاب این‌ که کدام نوع را خریداری کنید، به سلیقه و نوع نیازتان بستگی دارد. دقت کنید که رنگ‌بندی کنسول بهسازان چوب نیز متنوع می‌باشد. بسته به رنگ سایر لوازم محیط می‌توانید رنگ دلخواه خود را سفارش دهید. کنسول بهسازان چوب در رنگ‌های سفید، قهوه‌ای، طوسی و ... توزیع می‌شود.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()