گاز پروپان به عنوان یکی از گازهای شناخته شده در طبیعت است که دارای خواص فیزیکی متعددی است که می توان به فاقد بو و رنگ بودن اشاره نمود. البته نکتۀ قابل توجهی که نسبت به ویژگی های مهم گاز پروپان باید در خاطر داشته باشید، این است که گاز پروپان به شدت قابل اشتعال است و شرایط خاصی برای نگهداری آن وجود دارد که در ادامه بیشتر به این موضوع مهم می پردازیم. گاز پروپان به صورت سیلندری با ظرفیت های مختلف تهیه و عرضه می شوند. در نتیجه صاحبان صنایع می توانند متناسب با حجم مصرف، هر حجم از سیلندرهای گاز پروپان را با قیمت خرید گاز پروپان مناسب تهیه نمایند.

گاز پروپان کاربرد وسیعی در صنایع مختلف دارد که می توان به سوخت اتومبیل، ساخت تجهیزات گرمایشی، صنعت پتروشیمی و شیمیایی، صنایع داروسازی، امور پالایشگاه و نفت و گاز اشاره نمود. جهت سفارش سیلندر گاز پروپان با ظرفیت های مختلف می توانید با مجموعۀ نوین گاز تماس حاصل فرمائید.

سفارش اینترنتی گاز پروپان

ترکیب فرمولاسیون گاز پروپان به صورت C3H5 می باشد و دارای حالت فیزیکی مایع و گاز می باشد. در واقع جهت شارژ سیلندرها از گاز پروپان، این نوع گاز به صورت مایع ذخیره سازی و در نهایت به حالت گاز از سیلندر خارج می شود. سیلندهای گاز پروپان با درصد خلوص متفاوت شارژ می شوند و صنایع مختلف متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، می توانند گاز پروپان با درصد خلوص مناسب را تهیه نمایند. خرید بول ماشین را با بهترین کیفیت از این مجموعه انجام دهید. 

عمدتاً توصیه می شود، گاز پروپان به دلیل خاصیت قابل اشتعال بودن، نیاز است که در محیط های خشک و به دور از گرما و جرقه نگهداری شوند و به هیچ عنوان تحت حرارت زیادی قرار گرفته نشود. در حال حاضر به سهولت می توانید از طریق مجموعۀ نوین گاز با ظرفیت های مختلف سیلندر گاز پروپان را با درصد خلوص متفاوت سفارش دهید.

  نوین گاز 

تلفن تماس: 66748532-66748311

تلفکس:  66748016

ایمیل: info@novingas.com

مدیر فروش: 09129247106

خيابان امام خميني-نرسيده به ميدان حسن آباد-پاساژ رشيد ١-طبقه همكف-پلاك ٣

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 190
نمایش همه
علاقه مندی ها ()