آیفون تصویری تکنما جزء یکی از برندهای معروف است که متشکل از مدل های مختلف بوده و مالکین ساختمان می توانند متناسب با تعداد واحد و طبقات مناسب ترین آیفون تصویری را تهیه نمایند. نکتۀ مهم و اساسی که هنگام خرید آیفون تصویری تکنما باید در نظر داشته باشید، بررسی دقیق مشخصات فنی دستگاه است که تعیین کنندۀ قابلیت هایی است که دستگاه بدان تجهیز می باشد. داشتن قابلیت تنظیم زاویه دید دوربین، میزان زاویه دید وسیع، داشتن قابلیت ضد آب، میزان سطح امنیت دستگاه، جنس بدنه، نحوۀ نصب، قابلیت باز کردن درب پارکینگ و ... برخی از موارد مهم و اساسی هستند که هنگام  خرید آیفون تصویری تکنما باید در نظر داشت و مالکین ساختمان متناسب با بودجه و توان مالی که در اختیار دارند، مناسب ترین دستگاه آیفون را تهیه نمایند.

فروشگاه تکنما شاپ یکی از مراکز نمایندگی رسمی کمپانی تکنما می باشد که توانسته اند به صورت انحصاری در حوزۀ فروش آیفون تصویری تکنما که از جمله برندهای ایرانی است، در سراسر کشور فعالیت داشته باشد. در همین راستا پاسخگوی سفارشات مشتریان در تهران و شهرستان ها می باشند.

فروش آیفون تصویری تکنما با قابلیت های امنیتی بالا

اگر در صدد برای خرید آیفون تصویری برند تکنما می باشید، می توانید به فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نموده و از میان محصولات این مجموعۀ معتبر، مناسب ترین دستگاه آیفون تصویری را تهیه نمائید. همانطور که می دانید علت استقبال از خرید آیفون تصویری، نمایش تصویر شخصی است که در مقابل درب ورودی قرار دارد و بدین وسیله سطح امنیت ساختمان را تحت تأثیر خود قرار داده است. بدین وسیله از ورود افراد غریبه می توان جلوگیری نمود. مدل های پیشرفتۀ دستگاه آیفون تصویری تکنما امکان شناسایی ساکنین ساختمان را با استفاده از پنل کارتخوان، اثر انگشت و چهره فراهم نموده است. بدین وسیله افرادی که در صدد افزایش سطح امنیت ساختمان مسکونی، اداری و تجاری خود می باشند، امنیتی ترین آیفون تصویری تکنما را با قیمت مناسب از طریق فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایند.

 

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ......................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()