نمایندگی خرید کیسه حبابدار

کیسه حبابدار، از جمله نایلون‌های بسته بندی است که علاوه بر بسته بندی ، به عنوان عایق رطوبتی و تنظیم دمای محیط نیز بسیار پرکاربرد می‌باشد . جهت اطلاع از قیمت محصولات و  خرید کیسه حبابدار ارزان ، می‌توانید با کارشناسان باران پلاست تماس حاصل نمایید.

انواع کیسه حبابدار

نایلون حبابدار، می‌تواند دو یا سه لایه باشد:

  • دو لایه - از یک لایه راه راه با حباب و پلی اتیلن صاف (متداول ترین گزینه برای حمل و نقل کالا) تشکیل شده است.
  • سه لایه - بین دو لایه پلی اتیلن صاف یک لایه مهر و موم شده از حباب‌ها وجود دارد (که به عنوان محافظی جهت حمل اجسام مسطح استفاده می‌شود). 

شایان ذکر است که  هرچه قطر حباب کوچکتر باشد، ساختار مواد نایلون قابل اعتمادتر می‌باشد. جهت دسترسی به انواع با کیفیت این نایلون و خرید کیسه حبابدار، می‌توانید با مشاورین باران پلاست در ارتباط باشید.

دامنه کاربرد کیسه‌های حبابدار

جهت اطلاع از دامنه کاربرد این نایلون‌ها و همچنین نحوه خرید نایلون حبابدار ، پیشنهاد می‌شود با مشاورین این مجموع در ارتباط باشید. با این حال، مهمترین انواع کاربرد این نایلون را می‌توان به این شرح بیان نمود.

  • این نوع از نایلون‌ها، به دلیل میرایی حباب هوا و خاصیت کاهش دامنه نوسان، از کلیه اقلام و اجسام شکستنی و گرانبها همچون عتیقه جات، شیشه، مبلمان و ظروف در برابر آسیب‌های مکانیکی، خاک و رطوبت محافظت می‌کند. همچنین می‌توان از آن به عنوان یک ماده پرکننده برای پر کردن فضای خالی داخل بسته‌ها استفاده کرد.
  • همچنین این نایلون، به دلیل ویژگی مقاومت در برابر تندبادهای شدید و همچنین ضد آب بودن، در باغبانی و جهت ساخت گلخانه ها نیز بسیار پرکاربرد می‌باشد.
  • سازه‌های ساختمانی: یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این نایلون این است که به سرما و رطوبت اجازه عبور نداده و در نتیجه جهت استفاده در منازل مسکونی به ویژه نصب در سازه های سقف و روی دیوار بسیار پرکاربرد می‌باشد.

مرکز خرید کیسه حبابدار باران پلاست

لازم به یادآوری است که در صورت نیاز به خرید کیسه حبابدار، مشاورین باران پلاست به صورت شبانه روزی در خدمت شما می‌باشند. این مجموعه به مشتریان خود تضمین می‌دهد که تنها با یکبار خرید کیسه حبابدار باران پلاست و تجربه کیفیت و خوش قیمتی محصولات این مجموعه، به خریدی مجدد از باران پلاست اقدام خواهند نمود.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 249
نمایش همه
علاقه مندی ها ()