انکودر از جمله قطعاتی است کهه نقش اساسی در نحوۀ عملکرد دستگاه ها و تجهیزات مکانیکی و صنعتی دارد. در واقع انکودر هایدن هاین و هر برند دیگری همانند یک سنسور حرکتی عمل می کند و با استفاده از این نوع انکودرها می توان بر روی جهت حرکات مکانیکی قطعات کنترل داشت. فروش انکودر هایدن هاین در سری های مختلف تولید و به بازار جهانی عرضه شده است. در ادامه به معرفی برخی از انواع انکودر هایدن هاین می پردازیم تا بیشتر با محصولات این برند معتبر آشنا شوید.

ویژگی مهم انکودرهای هایدن هاین

همانطور که در مطالب فوق بدان اشاره نمودیم، انکودر هایدن هاین در مدل های مختلف تولید شده اند تا عملکرد مناسبی را در سیستم ایفا نماید. به عنوان مثال انکودر هایدن هاین مدل EQN 1325 را می توان در ساخت آسانسور استفاده نمود و دارای قطر شفت 10 میلی متر است. ضمن آنکه دارای درجه حفاظتی IP40 با فرکانس 210 کیلو هرتز، خروجی 512 پالت، ولتاژ 5 ولت و قابلیت تحمل دمای -40 الی 120 درجه سانتی گراد می باشد. خدمات تعمیر سرو موتور زیمنس توسط این مجموعه ارائه می شود. 

لازم به ذکر است که انکودرها کاربرد گسترده ای دارد و می توان در امور تراشکاری، حفاری، ماشین آلات حفاری و دیگر تجهیزات مکانیکی استفاده نمود. به طور کلی هدف از کاربرد انکودر هایدن هاین در ساخت دستگاه ها، افزایش راندمان کاری آنها، افزایش طول عمر دستگاه ها و بهینه سازی انرژی بهره گرفته می شود.

مجموعۀ سرو سرویس از دیگر مراکز با سابقه در عرصۀ تعمیرات برخی از قطعات مکانیکی از جمله سرو موتور، تعمیر و تایمینگ انواع انکودر، تست دوار، تست KE، تنظیم و کالیبراسیون ریزالور و ... همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. در صورت مشاهدۀ هر گونه اختلال در عملکرد انکودر هایدن هاین می توانید از تخصص و تجربیات مجموعۀ سرو سرویس بهره مند گردید. این مجموعه همواره می توانند شما را در این امر یاری کنند.

سروُ سرویس

آدرس : کرج،بلوار کامیون داران،شهرک صنعتی شیخ اباد،خیابان نارون4،بلوک 43

ایمیل:3sservorepair@gmail.com 

0912-4603557

026-34006039

026-34006014

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()