نمایندگی بیسوس در ایران شرایط لازم برای تأمین و فروش عمدۀ لوازم جانبی موبایل این برند معتبر را دارد. شرکت باسئوس در شهر شنزن چین در سال 2011 میلادی فعالیت خود را با شعار "به راحتی بر مشکلات بیشتری غلبه کنید" آغاز نمود. عنوان شرکت Baseus از عبارت "Base on User" نشأت گرفته است که محصولاتی متناسب با نیاز کاربران طراحی و تولید می کند. این مجموعۀ معتبر توانسته به صورت اختصاصی در حوزۀ تولید لوازم جانبی موبایل های روز دنیا فعالیت داشته باشد و از متریال با کیفیت و تکنولوژی پیشرفته در ساخت محصولات خود استفاده می نماید.

در حال حاضر افرادی که علاقه مند به فروش لوازم جانبی موبایل می باشند، می توانند هر گونه از محصولات بیسوس را از طریق نمایندگی بیسوس در ایران همچون بازرگانی 414 با قیمت ارزان همراه با گارانتی به صورت کاملاً تضمین شده تهیه نمایند.

با توجه به اینکه متأسفانه در سطح بازار لوازم جانبی تقلبی و فیک نیز عرضه می شود، مراجعه به نمایندگی های رسمی بیسوس در ایران به شما این آسودگی خاطر را می دهد که بتوانید لوازم جانبی موبایل باسئوس اورجینال را تهیه نمائید. با توجه به بازار داغ خرید و فروش لوازم جانبی گوشی های هوشمند، متناسب با مدل های جدید موبایل در سطح دنیا، افراد خواستار خرید محصولات لوازم جانبی موبایل برند بیسوس می باشند چون از کیفیت و تنوع بالا برخوردار هستند. اگر علاقه مند به مشاهدۀ محصولات باسئوس می باشید، می توانید به فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 که به عنوان نمایندگی بیسوس در ایران فعالیت می کند، مراجعه نموده و بررسی دقیق تری نسبت به محصولات عرضه شده توسط این کمپانی معتبر داشته باشید.

امروزه از طریق نمایندگی باسئوس در ایران مطمئن تر می توانید محصولات بیسوس اورجینال را با قیمت متعارف تهیه نمائید.

فروشگاه لوازم جانبی موبایل ۴۱۴

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936             

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()