آیفون تصویری وسیلۀ مناسبی برای بهبود امنیت ساختمان مسکونی، اداری و تجاری محسوب می شود. امروزه آبفون تصویری هوشمند از محبوبیت بالایی برخوردار است و نظر هر فردی را به خود جلب می کند چون سطح دسترسی به داخل ساختمان برای هر شخص غریبه ای امکان پذیر نمی باشد. پیشرفت فناوری به افراد این امکان را می دهد که بتوانند سطح امنیت محل زندگی و کسب و کار خود را بهبود ببخشند و به نوعی از ورود افراد متفرقه جلوگیری نمایند. استقبال گسترده از این دستگاه، به دلیل نمایش تصویر از فرد مراجعه کننده می باشد و افراد با آسودگی خاطر درب را برای افراد آشنا باز می کنند. در حال حاضر اکثر آیفون های تصویری مجهز به صفحه نمایشگرد، 3.5 اینچ، 4.3 اینچ، 7 اینچ و یا 10 اینچ هستند. در این صورت افراد راحت تر می توانند متناسب با بودجۀ اختصاصی خود، آیفون تصویری با قیمت ارزان و مناسبی را تهیه نمایند. مرکز فروش آیفون تصویری تکنما شاپ یکی از مراکز عرضه کنندۀ دستگاه های آیفون تصویری در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته متناسب با نیاز مالکین ساختمان ها، انواع آیفون تصویری با سطح امنیت بالا فراهم نمایند.

خرید آیفون تصویری با قابلیت ثبت تصاویر

نسل جدید آیفون تصویری مجهز به حافظۀ داخلی بوده و بدین ترتیب امکان ذخیره سازی فیلم و تصویر را برای کاربر فراهم می سازد. در صورت حضور نداشتن در منزل و یا محل کارف می توانید افرادی که به شما مراجعه نموده اند را ملاحظه نمائید. از دیگر قابلیت های جدیدی که به آیفون تصویری هوشمند افزوده شده است، می توان به ارتباط داخلی میان واحدها و اتاق نگهبان اشاره نمود که با عنوان اینترکام شناخته می شود. در حال حاضر اکثر برندهای معروف مجهز به این قابلیت می باشند.

دایورت زنگ به گوشی و باز و بسته کردن درب پارکینگ از دیگر قابلیت هایی است که مدل های جدید آیفون تصویری  افزوده شده است . جهت خرید آیفون تصویری می توانید به مرکز  فروش آیفون تصویری تکنما   تکنما شاپ مراجعه نموده و بررسی دقیق تری به مشخصات فنی محصولات داشته باشید.

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ......................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 162
نمایش همه
علاقه مندی ها ()