آیفون تصویری تکنما طرفداران زیادی دارد چون از جمله برندهای شناخته شده در بازار محسوب می شود. شرکت تکنما توانسته با بهره گیری از تکنولوژی روز، محصولات متنوعی را تولید و عرضه نمایند. در نتیجه مجریان پروژه های ساختمانی جهت تأمین درب بازکن ساختمان می توانند اقدام به خرید آیفون تصویری تکنما نمایند. با توجه به اینکه تنوع مدل های این برند روز به روز افزوده می شود، افرادی که در تلاش برای خرید آیفون تصویری تکنما ساختمان مسکونی، تجاری و اداری هستند، بررسی مشخصات فنی هر یک از محصولات برای آنها ضرورت دارد. به عبارتی آیفون تصویری باعث می گردد که بتوان از ورود افراد متفرقه به داخل ساختمان جلوگیری نمود. جهت بررسی مشخصات فنی مدل های جدید آیفون تصویری تکنما می توانید به فروشگاه تکنما شاپ مراجعه نمائید.

قابلیت های نسل جدید آیفون تصویری تکنما

افتخار و تلاش این مجموعه بدین صورت است که توانسته اند با تأمین محصولاتی با کیفیت، دستگاه هایی با امکانات پیشرفته در اختیار مشتریان قرار دهند. از ویژگی های شاخص آیفون تصویری می توان به کاهش مصرف سیم کشی ساختمان، ایجاد ارتباط داخلی، امکان ارتباط با واحد نگهبانی، قابلیت اتصال به دوربین مداربسته، امکان باز نمودن درب پارکینگ و داشتن پنل کارتخوان اشاره نمود. بدین ترتیب افرادی که به دنبال تعویض آیفون تصویری محل سکونت خود می باشند، می توانند از مزایای آیفون تصویری تکنما بهره مند گردند. آیفون های تصویری تکنما به قابلیت های متنوع تجهیز می باشند که این مسئله باعث گردیده تا افراد راحت تر بتوانند از امکانات این آیفون جهت باز نمودن درب پارکینگ استفاده نمود. ضمن آنکه داشتن قابلیت ارتباط داخلی، هر واحد می تواند به صورت جداگانه با اتاق نگهبان و یا با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

این نکتۀ مهم و کلیدی است که هنگام خرید آیفون تصویری تکنما بایستی بدان توجه داشته باشید. جهت بررسی مشخصات فنی انواع آیفون تصویری تکنما می توانید به سایت رسمی مرکز  فروش آیفون تصویری ، تکنما شاپ مراجعه نمائید و دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()