آیفون تصویری تکنما از دیگر برندهای معروف در ایران است که طرفداران زیادی دارد. چرا که محصولات این برند از سطح کیفی بالایی برخوردار است و بدین وسیله می توان متناسب با ساختمان های مختلف، مناسب ترین آیفون تصویری را تهیه نمائید. پنل آیفون تصویری تک نما مجهز به سیستم محافظ خودرکار است که در برابر ولتاژ غیر مجاز، مانع از آسیب دیدگی آیفون می شود. ضمن آنکه آیفون تصویری به سیستم عیب یابی هوشمند تجهیز است که همان ابتدا، هنگام نصب مورد استفاده قرار گرفته می شود.جهت خرید آیفون تصویری تکنما می توانید از طریق نمایندگی رسمی کمپانی تکنما، فروشگاه تکنما شاپ محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

مشخصات فنی آیفون تصویری تکنما

ابعاد صفحه نمایشگر، کیفیت تصویر و صدا، قابلیت ارتباط میان واحدها، امکان ذخیره سازی خودکار تصویر دوربین، تغییر ملودی زنگ، قابلیت اتصال به چند دوربین مجزا، داشتن پنل خروجی کارتخوان، داشتن بدنۀ مقاوم، محافظ برای پنل خروجی ساختمان جهت جلوگیری از نفوذ قطرات باران و بارش برف، امکان ارتباط با واحد نگهبانی و داشتن صفحه نمایشگر رنگی و یا تک رنگ تنها برخی از موارد مهم و کلیدی هستند که هنگام خرید آیفون تصویری تکنما باید مد نظر داشته باشید.

قیمت آیفون تصویری تکنما نیز بر اساس مشخصات فنی و قابلیت هایی که بدان تجهیز می باشد، تعیین می گردد. در نتیجه متناسب با توان مالی، امکان خرید آیفون تصویری تکنما ارزان و با کیفیت برای شما فراهم می باشد. ساکنین ساختمان های قدیمی می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ، پس از بررسی هر یک از محصولات فروشگاه، با آسودگی خاطر مناسب ترین آیفون تصویری را تهیه نموده و جایگزین آیفون قدیمی ساختمان نمائید. انتخاب و خرید آیفون تصویری مناسب به شما کمک می کند با صرف کمترین هزینه بتوانید سطح امنیت ساختمان را افزایش دهید و بدین ترتیب از ورود افراد ناآشنا و غریبه به داخل ساختمان جلوگیری نمائید.

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ......................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 185
نمایش همه
علاقه مندی ها ()