از جمله خدمات مهم و برجسته مجموعۀ تهران کار کی، ساخت ریموت پوشه، کددهی جدید، حذف پروگرام کلید قدیمی، تعمیر ریموت، تعویض قاب و باتری ریموت پورشه، باز نمودن درب و ... می باشد. خودروهای پورشه در مدل های ماکان، پانامرا، باکستر، کیمن، کاین و ... تولید و به بازار عرضه نموده اند. اتومبیل های پورشه که در داخل کشور در مدل های کلیدی و کیلس وارد شده اند. بدون تردید  ساخت سوئیچ پورشه از جمله اقداماتی است که نیاز به تخصص و تجربه دارد که یک تکنسین مجرب می تواند با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، چنین خدماتی را ارائه دهند. به طور کلی فرآیند کددهی سوئیچ پورشه با استفاده از ابزارآلات مخصوص توسط افراد مجرب صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی دریافت خدمات ساخت کپی ریموت پورشه و مواردی از این قبیل می توانید با مرکز تخصصی تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

ارائه خدمات تخصصی ساخت ریموت پورشه

یکی از دغدغه های بزرگ برای این مجموعۀ معتبر، بهره گیری از تجهیزات مدرن و به روزی است که بتوانند خدماتی منجمله تعویض قاب و باتری سوئیچ پورشه، تراش کلید و سوئیچ، غیر فعال نمودن ریموت پورشه، روشن نمودن اتومبیل بدون سوئیچ و ... ارائه دهند. همانطور که می دانید ساخت سوئیچ پورشه کاین مجهز به سیستم کلیدی است، بدین وسیله بتوانند از سرق اتومبیل جلوگیری نمایند. نکتۀ مهم و کلیدی که در حوزۀ دریافت خدمات ساخت ریموت پورشه و دیگر اتومبیل های لوکس باید مد نظر داشته باشید، بحث حفظ امنیتی خودرو می باشد. بنابراین توصیه می شود، جهت دریافت خدمات تخصصی ساخت سوئیچ یدک پورشه به مراکز معتبر مراجعه نمائید.

چنین مجموعه هایی با امکانات پیشرفته ای که در اختیار دارند توانسته اند با بهره گیری از دستگاه های برش سی ان سی پیشرفته با دقت بالایی پروسۀ تراشیدن کلید و سوئیچ پورشه را انجام دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش هر گونه خدمات ساخت و تعمیر سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس مانند سوئیچ پورشه می توانید با کارشناسان فنی مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 106
نمایش همه
علاقه مندی ها ()